zeer tevreden snelle levering en goed product

Exact wat ik hebben moest.

Precies wat nodig had.

Het was een feest

Hij kwam op het juiste moment en mooi roze van kleur. Hij crusht lekker soepel

Bestelling was heel snel in huis tegen acceptabele prijs en voldeed perfect aan de verwachtingen.

Just freaking awesome

Mijn vriend en ik heb al een paar keer hier besteld en wij zijn nog nooit zo tevreden geweest :). Alles heeft een goeie en redelijke prijs, alleen zou ik graag meer opties hebben voor vloeipapier, maar dat is ook het enige :).

Snelle levering, goede kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit

goed spullen

snel levering. super

Snelle levering.

Snel en direct geleverd.

Overzichtelijke webshop met uitgebreid assortiment en snelle levering

Prima! Breed assortiment en snelle service. Goed en discreet verpakt. Top!

Snel, realistisch, goede verpakking

Ik bestelde een gevarieerd aanbod van artikelen en liet deze leveren naar België, ik had eerst verwacht dat deze in verschillende pakketjes en/of slecht verpakt en misschien te laat toe ging komen. Nu blijkt de realiteit anders, mijn pakket kwam volledig, anoniem en voor de voorziene datum aan. Alles was goed ingepakt en alle glazen artikelen waren in bubbelplastiek gewonden en in een doos met zwarte mousse geplaatst. Een factuur en promotiecode was ook terug te vinden. Zeker en vast een aanrader, hier zal ik nog wel het één en ander bestellen!

Goed, snel en goedkoop

Zeer snel mijn artikelen ontvangen. Tevreden over de kwaliteit.

Volgende dag in huis, top verpakt!

Snelle bestel methode en ook snelle levering. Helemaal top

Top, goed product, snelle verzending

Top, goed product, snelle verzending

Altijd goed en snel

Redelijk trage levering zonder track en trace

Alles is heelhuids aangekomen, maar wel enige opmerkingen. Het zou fijn zijn om een mailtje te krijgen dat het onderweg is zonder track en trace. Ik had nu namelijk geen indicatie van wanneer het pakketje aankomt.

Levering volgens afspraak

Heb al aantal malen bestelling geplaatst. Altijd levering conform afspraak EN .... maake je foutje .... geen probleem, ff mailtje of telefoontje en het wordt gecorrigeerd TOP

Goede en vlotte levering

Binnen paar dagen in huis, rekening houdend met mijn wensen

Altijd goede producten en snel geleverd.

De perfecte webshop om het beste uit mijn rookgenot te halen.

Al meerdere keren heel goed geslaagd voor leuke/goede vloei / tip en tubes om zo'n mooie gerolde jongen in te bewaren.

Scherpe prijzen en echt snel geleverd

Jammer van de verzendkosten

Onjuiste beschrijving Ingrediënten en effecten

De ingrediënten van diverse producten volgens de site kloppen niet met de ingrediënten van de toegestuurde producten. Gevaarlijk en teleurstellend

Snel en juiste producten

Goed en snel

Goede producten en een snelle levering.

Veel keuze en een snelle levering.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !