Alles was keurig en snel geregeld

Zie boven

Geen klachten / snelle levering

Vriendelijk personeel ( omruilen was geen probleem) Snelle levering

Snel en correct.

Snelle en correcte levering.

Snel en discreet

Goed product netjes thuis bezorgd

Goed snel en betrouwbaar

Van alles te vinden voor leuk avondje....prijzen vallen ook erg mee

Had nog niet eerder op wapshop besteld maar de service was echt uitstekend. Op een zaterdag besteld en dezelfde dag al verwerkt, wat wil je nog meer. Leuke site met goede producten en prijzen.

snel

naast het halen van het noodzakelijke.... kun je mooi een paar frutsels meebestellen!!!

Gewoon goed

Ze hadden precies de items die ik nodig had. Vriendelijke service en snel geleverd.

Snelle en goede levering

Wapshop komt altijd afspraken na en levert snel goede kwaliteit spullen

Zeer snelle levering

Snel geleverd en goede kwaliteit!

Bestelling was snel binnen. Wat we besteld hebben voldeed precies aan de verwachtingen. Wapshop is aanradertje, gebaseerd op deze ervaring. Ga zo door!

Goedkoop en snel

Goede en snelle service

Netjes en anoniem verpakt. Snelle verzending.

Mijn bestelling werd snel, en netjes verpakt, geleverd

brutale service

Na het invoeren van het verkeerde adres is het pakket tot nu toe niet gevonden, zelfs zij wisten niet waar het pakket was. Ze zeiden dat het huis van de buren, zoals later bleek, er alleen een garage is nadat ze dit bericht hadden geschreven, het sprookje was anders. En het is mijn schuld, dus ik kan mijn geld niet terugkrijgen. Wees voorzichtig met dit bedrijf. IK BEVEEL NIET AAN!

Pakje kwam later binnen dan gepland door problemen bij PostNL; uiterst vriendelijke medewerkster stuurde pakje voor de tweede keer (nodig voordat we op vakantie gingen) waardoor wij onze spullen op tijd binnen hadden. Super service en zeer prettig te woord gestaan!

Snelle levering!

Uitgebreid assortiment, klantvriendelijk en snelle verzending

Snelle en correcte levering

Snelle levering en goed verpakt

Alles goed

Snelle afhandeling, goede producten en prijzen, en een snelle levering. Ik ben zeer tevreden dank U Wappies!

Speed X

Speed X is superb als een natuurlijke sex pil, verhoog mij adrenaline. Ik krijg extra energie en seksueel plezier tijdens het vrijen. Ik raad je aan om Speed X te proberen/gebruiken tijdens het vrijen.

Zeer Snelle levering altijd

Goeie service en prima producten

bad boy delivery time and items were exactly as expected

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !