Snelle en goede levering

Maken hun belofte waar vandaag besteld morgen in huis klasse

Snel en discreet!

Snelle bezorging in discrete verpakking - TOP!

Zeer snelle levering, goed verzorgd en discreet.

Artikel nog niet kunnen gebruiken. Kan dus daarover nog niets zeggen

Snel en netjes geleverd!

Prettige en snel

Prettig en snel een snuifdoosje besteld. Hier zal mijn kameraad zeker blij mee zijn voor zijn verjaardag en nu hoeft ie niet meer steeds de mijne te lenen.

Topservice, super snel en zeer klantvriendelijk!!

Pakket besteld en de volgende dag werd het al geleverd. Door een fout van mezelf is het pakket geretourneerd, waarna ik contact heb opgenomen met de shop. Op het moment dat het bij de shop was aangekomen, werd het meteen klaar gemaakt om door mij de volgende dag in ontvangst te nemen. Super klantvriendelijk geholpen tijdens de mailcorrespondentie. Topservice!

Overzichtelijke site en snelle levering

Super goede & snelle service

Echt een toffe site , een echte aanrader en niet duur , top

Nooit een negatieve ervaring gehad

Uitstekende service in alle opzichten.

Een klant er bij

Bedankt voor de super ervaring . Tot gouw grts wesley

snelle levering en producten zijn dik inorde

Snelle levering en de correcte artikels

Uitgebreide keuze en snelle levering

Al een aantal keer verrast met producten waarvan ik bestaan niet kende. Erg leuk en vaak ook handig. Met name gecharmeerd door de magic box. Bestellingen worden snel en discreet geleverd, tegen concurerende prijzen. Top!

Snelle en goede service

Nette goede en snelle service

Gewoon een hele snelle levering en anoniem zoals werd verwacht. Top shop

Mijn ervaring is altijd weer opnieuw goed geholpen. Blijft een aanrader

1 artikel was stuk toen ik het ontvangen had en is meteen vervangen door een nieuw. Service die je niet vaak tegen komt, dikke 10/10

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering.

over mijn bestelling

op 28juli een bestelling gedaan en nog altijd NIET ontvangen is dat normaal

Super klant gericht

Na het plaatsen van mijn bestelling is er gelijk telefonisch contact met mij geweest, ivm dat ik had aangegeven mijn bestelling op te willen halen en ze hiervoor met mij een afspraak wilden plannen. Ben super vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en binnen 24uur was alles geregeld.

Bestellen ging heel makkelijk en mijn product werd mooi op tijd geleverd en bevalt prima.

vlotte en anonieme levering

Vlotte, snelle en anonieme levering zoals het moet zijn

Weegschaal werkt niet naar behoren

Al na 1 dag gebruiken geeft hij telkens een min getal aan.

Ok

Me eerste bestelling was op de volgende dag binnen maar me tweede duurt wat langer

Snel geregeld.

Duidelijke site. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Snelle levering, netjes verpakt. Top

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !