Erg goed

Snelle duidelijk site

Bestellingen perfect en snel geleverd

Altijd goed, snel en op tijd

Ooit een bestelling niet gehad vanuit postnl Maar door wapshop heel goed behandeld en opgelost Blij met de service en artikelen

Uitstekende prijs kwaliteit

Snelle bestelling en levering. Top. Goede producten.

Te gekke shop

I love gadgets, and this is great store for it

Fast delivery

Everything as expected.

Snel geleverd en goed

Gewoon goed

Overzichtelijke site Snelle levering Goede service

Zeggen wat ze doen

En doen wat ze zeggen

Simpelweg perfect!

Makkelijke afhandeling van de bestelling op de website en een gigantisch snelle levering van mijn bestelde product! Een absolute aanrader!

Ronduit slecht.

Netjes betaald maar nog steeds niet ontvangen. Na een telefoontje is het product nog een keer verstuurt. Helemaal top. Een kleine opmerking als je €4.20 verzendkosten betaald is het niet echt netjes om het product in een envelop met een postzegel te versturen.

Ik had op tijd een fout ontdekt in de bestelling, (ik had niet opgelet tijdens het bestellen) snel een berichtje gestuurd en het foutje was snel opgelost gelukkig. Bedankt dat u het snel heeft recht kunnen zetten. Groetjes Petra

gewoon perfect

Handige en overzichtelijke shop. Keuze aan betaal mogelijkheden. Snelle levering

Alles hebben jullie

snel

zeer goed

Zeer correcte levering

Erg snel bezorgd!!

Top service en snelle levering

Alleen maar positief

Snelle en discrete service

Mooie prijzen en zeer snelle bezorging! En zoals ze vermelden op de site, discrete verpakking. Ik ben zeer tevreden over deze site, en ook een hele duidelijke uitleg bij alle producten.

Betrouwbare partij!

Vandaag besteld, morgen in huis! Blij met m’n bestelling!! Keep up the Good Work!

Fantastische producten, snelle levering

Producten duidelijk omschreven. Snelle levering. Goede service. Ik ben tevreden

Snelle juiste levering.

Prima service. Levering in 2 dagen. Top!

Goede service en snelle levering

Doen wat ze beloven

Gewoon heel goed

Zeer snel geleverd ook goed precies wat ik besteld had en zeer discreet

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !