Ruim en goed assortiment

Fijne website en groot assortiment

Super snel

Bestelling binnen 1 dag in huis super! Leuke frisdrank blikjes

Bestelling vlot binnen gekregen. Producten nog niet geprobeerd, maar dat komt vast goed.

Prima en snelle service en als het niet op voorraad is direct een tel met een oplossing !!

Snel en vriendelijk personeel

Netjes en snel geregeld!

Top. Snel geregeld, netjes verstuurd.

Snelle & zeer goede producten. Zeker een aanrader

Hou het kort. Maar als je regelmatig bestellingen binnen 15 uur correct bezorgd krijgt verdiend dat pluim Kwaliteit is btw Top

Alles te vinden van A tot Z

Ik hed wat capsules nodig omdat ik een nate smaak in mijn mond en keel kreeg van een bepaalde tablet, deze verpulver ik nu en doe ze in een bij WapShop gekochte capsules. Dit werkt erg goed en ben van die nare smaak af.

snel geleverd en netjes alles goed ingepakt

snel na bestelling alles binnen gekregen! en goed discreet binnen gekomen!

Vlotte opvolging van de verzending door track and trace. Producten netjes verpakt. Nu nog testen en bij tevredenheid van de producten soon back for more!! ;P

Hele snelle en goede service

Heel snel antwoord van klantendienst als er iets aan te passen valt, en heel behulpzaam.

Na mijn bestelling gelijk antwoord gehad en een snelle levering.

Snel, redelijke prijzen, goed spul en: kortingscodes voor reviews! Ik zou niet weten wat je nog meer kunt wensen.

Wapshop verkoopt producten van een geweldige kwaliteit. Ook leuk voor verassende cadeautjes

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Assortiment als geen ander... toppie!

Snel en netjes

Alles gaat snel en netjes en als je vragen hebt wordt je ook echt goed, snel en persoonlijk geholpen. Verzending is ook echt keurig.

snelle service en overzichtelijke website

Tevreden klant. Al een paar keer wat besteld, goede service en een snelle levering.

Top shop

Keurig zoals het hoort

Altijd snelle levering

Makkelijk en snel spullen te bestellen, altijd correct

Snel en makkelijk, zoals het hoort

Prima winkeltje

Ik bestel hier vaker en ben zeer tevreden

Ik bestel hier vaker en ben zeer tevreden

Superservice

Snelle levering. Je word ook goed op de hoogte gehouden

Snel discreet

Was snel geleverd, mooi product en discreet geleverd.

Redelijk

Alleen beloofde levertijd klopt nooit. Duurde altijd langer

Goede ervaring.

Heb voor 1,5 week een bestelling gegaan. Had ook een vape pijp besteld. Deze is waarschijnlijk tijdens het transport kapot gegaan. Maar dit goed opgelost. Ze hebben meteen een nieuwe opgestuurd. Ben zeker tevreden en ga in toekomst nog vaker bestellen.

Perfecte service en levering

Perfecte service en levering

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !