Snelle levering en prima kwaliteit

Helemaal top niks op aan te merken vooral zo doorgaan

Goede service en prijzen snelle levering ook gewoon via brievenbuspakket scheelt een hoop in de verzendkosten

snel en compleet

snelle levering en conform de verwachtingen

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goede kwaliteit. Bedankt!

Altijd top

Heb van alles besteld en nog nooit iets mis gegaan. bij vragen kreeg ik erg snel reactie. Topsite, raad het iedereen aan.

Snelle reactie op email.

Goede zakjes, eindelijk stevig

Goede zakjes die dikker zijn erg fijn

Wa(r)p speed

Snelle levering; snel en duidelijk antwoord op mijn vraag. Producten precies als omschreven.

Super snel geleverd en duidelijke service!

Bestelling gedaan, volgende dag in huis. Helemaal top

De ervaring was dusdanig verrassend goed dat dit mn vaste vloeitjes en tipjes site word. en voor de rest een geweldige website om even nieuwe ervaringen op te doen. :)

Goede producten, lage prijs

Zeer tevreden, goede producten en snelle levering

Gewoon ok

Alles op tijd ontvangen producten zijn goed

Snelle, anonieme verzending & goed product

Mijn product is zeker snel bezorgd in een anonieme verpakking. Tmhet product zelf is erg netjes en komt 100% overeen met foto's & beschrijving. Ook fijne cadeauverpakking, elk product los ingepakt. Top

Topservice!

Snelle levering en klantgerichte webshop

TOP

TOP- super goed en snel contact. En snel geleverd.

Simply the best

Altijd correct, snelle levering en kwalitatief materiaal! Alleen jammer dat die kleine briefomslagjes niet meer verkocht mogen worden... Mijn tuinkabouters leven nog vrij traditioneel en werken nog met het geschreven woord. Het spreekt voor zich dat zelfs de kleinste envelope een immense onderneming moet zijn voor zo'n kabouterdorp, laat me nog niet beginnen over de postservice... Dus ik stel voor dat we wat meer inclusief denken, out of the envelope zeg maar..

Prima opgelost.

Ik heb een glazen pijpje paar dagen geleden binnen gekregen zit een scheur in het glas .perfect opgelost krijg een nieuwe.

Heb de gripzakjes nog niet binnen!!!! Ligt aan de post Met vriendelijke groet, Edwin Koopman 0680104555

Goede snelle correcte webwinkel

Mijn bestelling kwam 1 dag na bestelling binnen zeer tevreden over wapshop.

Leuk winkel

Prima, snel geleverd en werkt uitstekend

Snelle levering, prima service

Kwaliteit goed kwantiteit iets minder

In elke zak 5ml buisjes zitten te weinig dopjes.

Netjes verzorgd.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !