Super aanrader qua kwaliteit, snelheid en service.

Meerdere keren al wat besteld, laatst was er iets niet op voorraad. Direct contact op een geweldig leuke manier. Meer dan schappelijke oplossing en ook nog eens een klein kadootje!

Snel

Bij ontvangst bleek het niet het juiste product, Na een belletje en gelijk gereageerd, De volgende dag heb ik het goede product alweer thuis geleverd gekregen.

Ik ben content!

Goede producten met de juiste prijzen. Efficiënt en snel bezorgd. Zeker een aanrader!

prima product, prima levering

maar wel irritant dat ze me blijven mailen over een review. Maar goed, bij deze. Ik zie uit naar de beloofde kortingscode.

Snelle levering overzichtelijke site

Kan niet sneller...top

snelle service

Goede kwaliteit en snel geleverd

Op woensdag na 17:00 besteld en had het vrijdag in huis!

Wild Lettuce 50X Extract

Low activity product.

• Would you recommend us? No

Goede en snelle service

Product was als ik verwacht had!

Producten uitstekend, alleen bezorging was minder maar totaal niet aan Wapshop !!

Uiterst tevreden iedere keer over de klantvriendelijkheid van Wapshop !! De bezorging liep wat stroever nu maar dit kwam door DHL, dit kwam niet door Wapshop. Zoals gewoonlijk uiterst tevreden over de producten.

Snelle levering, degelijk materiaal

Snelle levering, degelijk materiaal

Topshop

Discreet en netjes verpakt. Snelle levering

Super geregeld

Snelle bezorging!

precies wat je mag vewachten.

makkelijk betalen, heldere communicatie en snelle levering volgens afspraak

Goed snel geleverd

Volledig en kompleet geleverd

Nog niks ontvangen

Zeer lang onderweg

Mijn eerste bestelling

Voor de eerste keer, Wapshop klantvriendelijk.

Top!!

Snelle levering...gewoon top!!

Gewoon top.

Bestelling geplaatst rond 16.00. De volgende dag al bezorgd. Snel en accuraat Geleverd. Kortom een tevreden klant.

Realistisch

Mooie realistische stass. Snelle levering. Duidelijk en overzichtelijke site. Sommige spullen enigszins prijzig. Maar.... al met al een dikke 9. Groetjes Johan Verburg

Zoals altijd snel geleverd en in een goede staat

Super service, snelle levering, top kwaliteit!!!

Super service, snelle leverin, top kwalieit en nergens anders zo goedkoop te verkrijgen!! Ik ga zeker vaker bestellen, Groetjes!!!

Erg goede service en ervaring

Na een probleempje met een weegschaal met de klantenservice gebeld. Uitgelegd wat er aan de hand is, en er werd een andere weegschaal direct opgestuurd. Die was ook de andere dag ook nog geleverd ook. Snelle probleemoplossing en al met al een erg goede service. Waar je zeker weer voor terug komt.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !