Product is snel geleverd en voldoet aan de eisen.

Super leuk site vind van alles en snel geleverd

top

is gewoon goed

Het kan beter

Mijn vriend heeft later een bestelling gedaan bij jullie maar kwam eerder binnen dan mijn bestelling.

snelle zending

Verzending was snel

Er kan altijd iets misgaan!

Er kan altijd iets misgaan, dat weten wij allemaal. Maar Gaat er iets mis bij de webshop, dan wordt hier echt snel gereageerd met 100% nauwkeurigheid en naar tevredenheid opgelost. Altijd en graag klant.

Mijn bestelling goed en snel afgewerkt

Ik had een bestelling gedaan en dacht dat de levering wel even zou duren ivm corona. Maar de bestelling kwam gewoon als verwacht.

Ik kreeg mijn bestelling al snel bezorgd Netjes met meldingen wanneer het pakje kwam

Zoals het hoort

Klantenservice was makkelijk te bereiken voor vragen en had nog niet eens een aankoop gedaan. Mijn vaste shop;)

Uitstekend en snel.

Prima producten en snel geleverd. Al jaren klant.

Vlot en netjes

Voor mij hoeft mijn pakket niet per sé de volgende dag binnen te zijn, maar wel fijn dat mijn order binnen twee uur met de post mee was en netjes verzonden is. Fijne site, ook.

Gewoon goed.

top

snelle levering en goede kwaliteit spullen

perfecte snelle levering

zoals boven

Goeie service en snelle levering!

Very fast delivery and good service and quality

Very good communication quik delivery

Goede ervaring !!

Contact via de mail verliep goed. Wapshop reageerde snel. Producten waren snel geleverd en voldoen aan eisen.

Producten voldoen precies aan beschrijving

Snelle levering, discreet. Artikelen voldoen aan de beschrijving op de website. Als er iets niet klopt met het artikel dat je hebt besteld, nemen ze contact op om te bespreken wat je wilt. Super!

Nette service

Zondag besteld en woensdag spullen gekregen. Iets later dan verwacht. Kreeg een net telefoontje met uitleg. Kwaliteit prima.

Alles en snel

Alles wat ik zocht was in voorraad en de volgende dag was het al in huis. Perfect

Leuke winkel

Gewoon leuk hahaha

Super snelle bezorgd top !

Overzichtelijk en een snelle service

Zeer te vrede producten prima levering uitstekend

Zeer te vrede producten prima levering uitstekend

Super service!

De bestelling was snel in huis. Bleek ik het verkeerde artikel besteld te hebben... omruilen was geen enkel probleem, snel geregeld en zonder extra verzendkosten. Kortom, super service!!

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !