Snel Makkelijk en anoniem!

Ik heb mijn bestelling de volgende dag netjes bezorgd gekregen! Top!

Ik had mijn pakketje dag later al in huis en het was stevig ingepakt zodat het niet heen en weer kon gaan in de doos. Top

Happy caps

Had onlangs de Happy caps ingenomen, dit had helaas geen effect op mij. Toch maar contact opgenomen met de Wapshop. Deze zijn mij te gemoed gekomen met 20 procent korting op de volgende bestelling. Bedankt voor de goede service, zal deze snel verzilveren.

Makkelijk bestellen, redelijke prijs en super snelle levering!

Prima levering!

makkelijk bestellen, snel geleverd

Forgot item in order

I ordered 4 items. 1 was missing. It was only 1 euro, so i didn't make a fuss... but you asked for the review.

Goede prijzen en snel bezorgd!

Goede prijzen en snel bezorgd!

Snel en goede kwaliteit

Prima kwaliteit. Nog niet veel gebruikt maar werkt volgensmij goed. Verder goede levering en ben erg tevreden.

Goede klantenservice

Op tijd binnen. Was wat mis gegaan en per ongeluk verkeerde product gekregen, maar heb meteen daarna zonder problemen het goede product opgestuurd gekregen. Top

Niet duur en altijd netjes op tijd verzonden.

Snel en zoals afgesproken

Prima verpakt door de brievenbus

Snelle levering. Goeie product!

Snelle levering. Goeie product!

Het service was excellent.

je hebt me niet gegeven wat ik had besteld, maar ik zal het houden

Leuke site, snelle levering

Goed alleen verzendkosten

Goed kopen. Rare dingen haha. Maar leuke grappig dingen. Dus goed. Jammer.versendt kosten zo duur voor klein briefje bus dingetje. Maar bedank nogmaals doei

Super snel ni duur

Super snel en netjes

Super snelle levering en producten netjes verpakt!

Alles wat ik tot nu toe heb besteld bij Wapshop is snel binnengekomen. Ben blij met de producten.

Supersnelle levering

Ik was verrast door de supersnelle levering.

Keurige levering en producten

Netjes verpakt ook complimenten

Prima.

Goede service herken je pas als je die nodig hebt. Bij mijn aanvankelijke klacht werd ik snel en netjes geholpen tot ik een tevreden klant was.

Makkelijk en snel!

Bestellen gaat makkelijk en snel en zeer goede service. Ook overzichtelijke site.

Vlotte service

Groot aanbod verzending is correct en discreet aanrader

Geweldige service

Bestellingen snel geleverd.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !