Top levering.

Snelle levering, zeker de moeite waard!!

Super snel bezorgd en precies de juiste maat.

Gaan vaker hier shoppen voor nog meer attributen

Niks mis met de Wapshop

Website is een beetje slecht gedocumenteerd bij sommige artikelen, maar overall prima. Bestellen was makkelijk en bestelde artikelen waren snel per post binnen.

Duidelijke site

Bestelling was snel geleverd. Netjes verpakt. Leuke site en duidelijk

Bestelling altijd snel klaar. Afhalen ook mogelijk. Communiceren altijd vlot en netjes.

Goede spullen

Altijd netjes op tijd,kwaliteit en prijs goed.

Nette levering en goed product

Ik had wat vragen omtrent de levering en ik werd direct gebeld na versturen van een e-mail bericht. Top service!

Fijne webshop, snelle levering.

Fijne webshop, snelle levering.

Gemakkelijk bestellen, en snel in huis.

Werkt niet

Werkt niet echt teleurstellend

Goede snelle levering

Goede snelle levering

In 24 uur geleverd, buisjes en flesjes hufter-proof en geschikt voor langdurig gebruik!

What you see is what you get. Discreet verpakt en discreet vermeld op bankafschrift. Heldere info over verzendstatus per mail. Kortom, aanrader voor alles wat je nodig hebt mbt 'wapproducten'!

Overzichteljke shop met flexibele medewerkers!

Flexibele medewerker toen ik erchtr kwam dat ik haast had. Zeer correct en goed advisend!

Goede prijzen en snelle levering wat wil je nog meer.

Snelle levering keurig verpakt

Snel geleverd en een goed product!

Goed,snel maar mag iets goedkoper!

Uitstekende service & snelle levering

Uitstekende service & snelle levering

Ideaal

Snel en stipt. Geen problemen

Lege capsules besteld voor m'n Lions mane. Straf spuls hoor! Werkt prima, ik dump het alsnog uit de capsule in mn koffie thee of water en recycle ze; ik slik liever geen dingen niet nodig zijn. Gelukkig denkt mn vriendin daar anders over.

Goede service maar hoge verzendkosten

Jammer dat verzending zo prijzig is...

Fantastisch en snel geleverd

2 keer besteld, goede kwaliteit en snel geleverd, ik raad het zeker aan om hier te bestellen.

Super snelle levering !

Snelle levering, en goede service !

perfect

zeer snelle levering

Topkwaliteit wordt ons de dag na de bestelling geleverd, super toch.

Ongelofelijk de dag erna geleverd en topkwaliteit, super site.

Efficiënt en klantgericht

Breed assortiment met soms wat leuke extra's bij bestelling van wat meer. Producten worden netjes verzonden met een goede track & trace. Prima service. Dus: niet verder surfen, maar hier klikken!

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !