Perfecte levering snel en discreet

Zeer goede webwinkel voor alle benodigdheden

Prima prijs/kwaliteit Zeer snelle en discrete bezorging.

excellent service A+++

very fast and helpful

perfect

heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij wapshop en dit was het resultaat perfect op tijd geleverd met de producten die ik had besteld en de producten die de omschrijvingen weer geven kloppen ik ben zeker een tevreden klant mvg delaere dirk

Mijn producten heb ik netjes verpakt ontvangen. En het duurde niet lang voordat ik de producten in huis had.

Duidelijke communicatie, snelle levering.

Duidelijk en snel

Duidelijk en snel

Top kwaliteit voor weinig

Fijne ervaring en top service

negatief

ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Mooi

Mooi snel

Ik heb geen ervaring want mijn aankoop is er nog niet

Ik heb mijn artikels nog niet ontvangen door dat er een opstopping is ergens. Ik kan niet zeggen of de producten die ik heb gekocht het waard zijn.

Zeer snel geleverd

Snelle levering, goede producten

Snelle levering, goede producten

Mooie spullen, goed verpakt

Goede producten. Netjes verpakt en snel bezorgd.

Waar is mijn betaalde bestelling ?

Aankopen en betalen gaat vlot , het thuis geleverd krijgen is echter een drama , meer dan een week wachten en nog steeds niks ontvangen . Onaanvaardbaar!

Top quality product and blazing fast shipping time

Ik aleen leren die Nederlands taal omdat doen review Engels. I am highly satisfied with product quality and instead of two days it got delivered in one day !!

Super leuk en goede kwaliteit !

Heel leuk ! Mooi aangekomen de levering was heel snel en ik ben er super blij mee !

Snelle afhandeling & levering

Ik heb in de namiddag mijn spulletjes bij WAPshop besteld en de volgende middag werden ze al gereleverd (in België). Top service & kreeg er een leuke aansteker bij!

Snel en secuur.

Goede kwaliteit als je vragen hebt helpen ze je

Goede kwaliteit niet die chineese troep wat vaak ook niet geleverd word hier krijg je waar voor je geld topper

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !