Doet wat ze moeten doen, juist leveren.

Bezorgdag werd continue aangepast. Uiteindelijk aangekomen. Goede producten voor een goede prijs. Ook netjes verpakt.

Vriendelijk

Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam Super snelle verzending!

Snel en netjes geleverd

Spullen werden netjes en snel geleverd. Ook krijg je continue een update van de bestelling

Supersnelle service. Helemaal top

Supersnelle service. Helemaal top

Precies zoals verwacht, Toppie geregeld

Snelle levering, goede producten

Goede betrouwbare website

Goeie service

Goede producten en een fijne service! Altijd snel geholpen.

Snelle levering alleen jammer dat het glazen buisje kapot was gegaan.

Snelle levering en mooie spullen

Geweldig die levering en het product zelf

Altijd correct en vlotte afhandeling

Toppers

Goede snelle reactie mat mijn telefoontje

Maar beetje jammer dat de korting niet meteen op de factuur staat en dat het nu nog steeds niet op mijn rekening staat. U mag mij daarover terug bellen om meer uit leg .met vriendelijke groet Theo

Prima geleverd

Goede communicatie, en erg snel geleverd! Top

ik hen een bestelling en nooit ontvangen

mijn bestelling heb ik nooit ontvangen nu 1 week geleden en klantenservice heeft me 1 keer antwoord gegeven zei dat mijn pakket verstuurd was en nu is mijn email geblokeerd. jullie zijn een klant kwijt zeker.

Hele goeie kwaliteit spullen

Ik heb een zak persje gehaald die is perfect drukt mooie grammen en erg compact mooi zak formaat voor mee op reis en ik had plastic potjes besteld zo te zien heb ik per ongeluk me bericht verwijderd maar ook de plastic potjes zijn van Mooie kwaliteit er zaten zelfs paar testen bij van andere formaten

Snelle levering.

Snelle levering en goed materiaal.

Altijd super en snel

Groot assortiment veel keus en leuke aanbiedingen. Makkelijk bestellen en snelle levering. In een woord top!

Goede service!

Mijn product was helaas kapot gegaan nadat ik hem 1 keer gebruikt had. Dat heb ik laten weten en ben binnen 1 dag gebeld of ik mijn geld terug wou of een nieuw product toe gestuurd wou krijgen. Ik ben echt heel tevreden met deze service en zou zeker nog een keer iets bestellen.

Goed en snel

Bij foute of breuk word je snel en goed opgelost

Snelle perfecte levering

In 1 woord top zeker een aanrader

prima betrouwbare winkel !

Alles netjes geleverd zelfs nog een aansteker kado! Alleen minder tevreden over het product Dit viel een beetje tegen. Groetjes t

Snelle levering,

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !