Niet ontvangen

Mijn bestelling is na 1 week nog niet aan gekomen.

Netjes en op tijd geleverd !!

Prima bezorging

Het was prima, hoewel een beetje traag in de levering vanwege Corona, denk ik. Geen track en trace.

Snelle levering, goed product dat helemaal aan de beschrijving op de webshop voldoet!

Heel content van mijn aankoop, merci!

Snelle verzending

Jullie snelle verzending is een pluspunt, maar helaas zijn wij als gebruikers van af en toe een pilletje vaak teleurgesteld in allerlei middelen die veel beloven, maar ( in ons geval althans ) weinig doen...op een uitzondering na. Groetjes, Arie en Janet

Laatste tijd niet goed

Hoi, Wij zijn heel content met de kwaliteit van het product, een super goede roes. Helaas de laatste twee maanden moeten wij achter de bestelling aan zitten. Voorheen kregen we de bestelling binnen drie of vier dagen opgestuurd. Tegenwoordig duurt het minimaal anderhalve week en moeten we tussendoor erom vragen of de bestelling nog wel komt. Groet Monique

Levering nog niet ontvangen

Ik heb via track en tracé geen levering ontvangen en wacht nog. Gelukkig nam de wapshop contact met mij op en konden vertellen dat 0akket nog onderweg is. Vriendelijke geholpen aan de telefoon. Producten zijn prima goede ervaring mee.

Voldoet aan beschrijving

Snel, goed, top

Quick

Great

Besteld en volgende dag in huis. Zelfs in drukke bezorgtijden i.v.m. corona

Teleurgesteld

Afhandeling en levering en contactmomenten heel goed en betrouwbaar. Helaas was er een stukje uit de deksel van het voorwerp. Doos kwam gesneuveld aan. Maar t ontbrekende stukje zat er niet bij? Dus is het niet onderweg gebeurd. Kan gebeuren.

Een goede service.

Tevreden, alleen was het bestelde kleiner van formaat dan ik verwacht had.

Geweldige service

Alle spulletjes snel geleverd!

Site duidelijk. Overzichtelijk. Bestellen en binnen paar dagen geleverd

goeie winkel en informatief

mooi hoor

Zeer tevreden over het product en snelle levering. Helemaal top.

Goede service snel geleverd

Goede service snelle levering

Snel geleverd, goeie service

Ondanks dat er overal vertraging is bij de post, snel geleverd. Ik had een foutje in het adres gemaakt maar dat hadden ze zo opgelost.

Goeie levering

Snelle levering Product precies wat ik had besteld

lekker snel, no nonsense!

hiervoor hoef ik de deur niet uit

Duidelijk en snel!

Ondanks de drukke tijd snel geleverd en duidelijke communicatie.

Klantensevice onbereikbaar

Zeer jammer dat je geen contact krijgt met de klantenservice als je bestelling niet compleet aangeleverd word.

Súper slecht!!!

Eigenaar komt afspraken niet na en niemand aanwezig in de shop!!

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !