Goede snelle service en goede producten

Makkelijk, anoniem, snel en kwaliteit is uitstekend

Uitstekende service en snel geleverd

Snelle levering. Goede producten. Enkel de verzendingskosten naar België waren iets hoger dan verwacht.

Smoking

Zo snel geleverd dat de rook er nog af kwam.

Hele snelle levering

Goed be en verzord

Bestelling vlot bezorgd

Goede ervaring. Aanrader

Niks besteld :((

In jaren niks besteld maar wordt constant lastig gevallen met email dat ik review wil achter laten, nou bij deze :((

Log on, search, find, order and delivered... quick and easy

Fast, reliable, discrete and courteous delivery of such a wide variety of supplies it makes the mind go wildly, insanely and happily into overdrive.....

Ik kwam er na 2 dagen achter dat ik wat miste in mijn bestelling, daarover contact gehad en zonder probleem opgestuurd.

Altijd goede service

Duidelijke omschrijvingen van producten en snelle verzending.

Snel geleverd niet duur

Zzz

Heb nog steeds niks ontvangen

Snel en discreet verzonden

Diverse producten besteld. Deze zijn netjes volgens leverdatum geleverd en was discreet verzonden

Super goed

Goede levering

Snel geleverd en discreet verpakt

Snel en makkelijk

Goede producten en snelle verzending

Ruime keuze van producten

Goed product en snelle levering

Geweldig snelle service

Snel goed en netjes

Leuke webshop en een zeer goede service

Leuke en goede acties, eventueel aftehalen kortom ga zo door!

Geen

Kim is hier niet meer van toepassing en is niet verbonden met vermeld e-mail adres. Gelieve deze te verwijderen. Mvg Frank Vddriessche

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !