Efficiente levering en afhandeling

Goede produkten voor mijn Homeopathie-praktijk

Hebben alles

Wat je ook zoekt. Ooit zult u het vinden

Snel en accuraat

Zoals het hoort

Geweldig snel geleverd en goede service

In een woord geweldig

Toppie

Geen levering en geen gehoor van het bedrijf

Slecht

super

Snelle levering top!

Top! Snelle levering, altijd op voorraad!

Niets op aan te merken.

Makkelijk bestellen, snelle levering. Niets op aan te merken.

Lange levertijd en incomplete bestelling

Er zat een lange tijd tussen bestelling en ontvangst, en toen was de bestelling ook nog eens niet compleet (wat volgens de pakbon wel het geval was) Een reply op de leveringsmail gaf aan dat het emailadres niet klopte (de afzender bestaat dus blijkbaar niet meer) en toen maar naar het gmail-adres gemailt dat ik op de bijgesloten flyer tegen kwam. Heb ondertussen antwoord dat het ontbrekende artikel wordt nageleverd, maar dat is te kort dag om te kunnen beoordelen of dat wel gaat lukken. We wachten af. Update: Nalevering werd wel heel snel gedaan, inclusief een goedmakertje.

Snelle bezorging

Makkelijk om te bestellen, en de bestelde artikelen zijn snel en veilig bij je thuis, bedankt weer !!!

Prima webshop

Ik ga gauw weer wat bestellen, prima webshop

goede prijs en snelle levering

heel goed

Perfecte levering!

Levering is prima geregeld! Mooi discreet en in de brievenbus. Enige minpuntje is de betaling via bankoverschrijving.

Niets om op aan te merken

Altijd goed en snel

Altijd goed en snel

Alles netjes op tijd binnen

Prima, nooit een probleem bij hun.

Altijd snelle levering!

Artikelen zijn altijd zoals afgebeeld.

Heel goed, perfecte levering

Ik ben zeer tevreden over wapshop, goede service en perfecte levering!!

Gewoon goed

Alles netjes en inorde. Op tijd binnen. Volgende keer gewoon weer bestellen hier.

Heel tevreden over de wapshop! Leveren keurig en netjes op tijd.

bijna helemaal goed

ik was opzoek naar een speciale insulinespuit. op de afbeelding stond de goeie. de geleverde heeft net andere specificaties en de plunjer beweegt net iets minder soepel dat gehoopt.

Duidelijk. En snel verzonden.

Wat ik bestel is altijd snel verzonden. Prima.

Compleet goed alles goed verzorgd

Bestellen gaat makkelijk en snel overzichtige site en makkelijk afrekenen. En je word goed op de hoogte gehouden van het pakketje.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !