Helemaal knettah

Lekker spacen

Goede producten. Goede prijs

Altijd 100% tevreden

Je bestelt, het wordt verzonden zoals gepland, het komt aan zoals gepland, en in het pakje zit altijd datgene wat je hebt besteld. De inhoud is ook altijd van wapkwaliteit. 5 van de 5 sterren dus.

goede service

goede service. snelle levering

service uitstekend

Snelle levering en precies wat ik nodig had klasse

Gewoon goed, volgens afspraak

Snelle levering alleen wel dure bezorgkosten

Ik had wat kleins besteld wat makkelijk in een envolop kon worden bezorgd nu moest de volle pond betalen omdat het in een doosje verstuurd werd

Ect een leuke shop

Koop hier met regelmaat. Wordt meestal binnen 1 a 2 dagen ook netjes geleverd. En ze hebben zulke leuke spullen.

Wat een leuke klantenservice :))

Het zijn Toppers daar

Service zoals het hoort te zijn!

Altijd tijdig en correcte leveringen , en de kwaliteit ok

Yes

Yrs

Snel, duidelijk, prijs/kwaliteit uitstekend

Vaste klant!

Super snelle levering

Super leuke en handige producten! Ik bestel snel weer

Goede producten

Snel geleverd en een goede service

Snelle service, alleen jammer dat betalen met iDeal niet lukt

Lekkah

Goeie goeie

Goede service snelle levering klasse en goede kwsliteit

Wat een Top Shop !

Prima producten en goede communicatie

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !