Netjes gebracht. Keurig product

Netjes gebracht. Keurig product

Snel, groot assortiment en goedkoop

Zeer tevreden , snelle service en de producten die ik bestel ,helpen zeker !!

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Happy costumer

Goede prijs-kwaliteit. Easy website. Helder, overzichtelijk. Snelle levering, makkelijk te volgen.

Keurig netjes snel alles naar wens

Ik wacht meestal tot t laatste moment om nw capsules te bestellen, dus altijd stress als ik zonder kom. Nu was het super snel besteld en met korting En binnen 2 dagen in huis. Nw kleur groen! Helemaal happy , kan er weer even tegen!

Echt top.

Mooi op tijd .

Snelle levering!

De volgende dag in huis.

Duidelijke site, snelle discrete levering!

Supertof, alles in een oogwenk kunnen vinden. Duidelijke omschrijvingen, kwalitatief goede producten!

Super !!

Op tijd ,vriendelijk . Makkelijk bestellen , geweldig

Bij vragen is wabshop ook heel goed bereikbaar via de mail. Ik kreeg super snel een reactie ! Heel fijn.

Ja 7 werkdagen nog steeds mijn order niet ontvangen

Jullie waren altijd zo snel met bezorgen, en ik heb nu nog altijd niks binnen gekregen dus ik wil m’n geld terug

Je krijgt wat je vraagt!

Goede uitleg, duidelijke foto’s en beschrijvingen op de site en altijd behulpzaam als je nog vragen hebt!

Een soepele ervaring ☺️

Soepeltjes, op elk vlak

Snelle en discrete levering

Snelle en discrete levering, top!

Altijd snel en netjes geleverd.

Super fijne webshop

Super fijne shop voor van en alles en nog wat Snelle bezorging helemaal top !! Zeker een aanrader

Goede snelle service

Na een vermissing bij de post contact opgenomen en binnen mum van tijd toch mijn pakketje superrrrr

Swift

Snel en professioneel!

gewoon simpel en altijd goed!

genoeg keuze op de duidelijke website. Prijs/kwaliteit is goed. Snelle bezorging.

Vlotte communicatie en snelle verzending

Vragen worden zeer snel beantwoord met een duidelijke uitleg. Verschillende keren besteld, steeds zeer vlotte verzending. Prima winkel! Zeer tevreden!

Prima kwaliteit

Zeer goede tubes, prettig geprijsd en snel geleverd.

Toppie

Klantvriendelijk, empatisch en eerlijk.

Bestellingen werden snel en accuraat verwerkt. Eén van de items voldeed niet aan onze norm en werden zonder problemen omgewisseld voor items die wél voldeden. Ze hebben het er nu bijgezet op de website als ik het goed zeg. Kortom prima spullen en professionele afhandeling.

De bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !