Uitstekende

Uitstekende service, kreeg er de laatste keer zelfs gratis wat bij (zakje artikelen dubbel gekregen). Bestel er niet voor niks al een jaar of 3-4.

Snel

Duidelijke site. Prima service

alles goed... spulletje en snelle verzending!

alles goed... spulletje en snelle verzending

Altijd geweldige blunts

Als je geen BackWoods kan krijgen Fronto King is de antwoord

Prima hoge bezorgkosten

Alles prima voor elkaar.. Vindt het wel hoge bezorgkosten dat trekt me niet snel over de streep

Super ontvangen en gezellig

Super kwaliteit spullen en je wordt super ontvangen door het personeel en in voor een praatje. Ik kan het jullie deze site en shop zeker aanbevelen

Supersnel geleverd

En kwaliteit/prijs verhouding is top. Bestel altijd bij wapshop

top

handigggg

geweldig!!!

goeie site!!!, goede service!!!

Tweede keer

Wou de aanbieding medium bullet met lepel fluoriserend....kreeg de gewone ....en zonder schuimpje in de dop....

Zeer snel en goed geholpen

Snelle proffesionele levering

Goede kwaliteit spullen en snelle en nette levering

Snel en goed met een prima service.

Hier regelmatig wat besteld. Altijd snel mijn bestelling ontvangen. En bij vragen kreeg ik steeds weer snel reactie en werd ik netjes geholpen. Dat is wat ik wil als ik online shop, snelle en goede service.

Snelle levering en goede producten

Ik bestel al enige tijd bij wapshop en ben tot op heden zeer tevreden. Levering is snel en de producten van goede kwaliteit!

Compleet en snel

de jointroller was stuk en kon niet ronddraaien.....

Heel slechte ervaring omdat het toestel stuk geleverd werd. Ik heb er geen enkele joint mee kunnen rollen.

Geweldige service en snelle verzending.

Vlotte bestelling, netjes geleverd. Aanrader

De bestelling ging snel en makkelijk op de website zoals het hoort. Subtiele levering en netjes verpakt. Tijdig in de brievenbus. Dankjewel

goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Fijn, snel en betrouwbaar

Leuke website, Klantvriendelijk personeel, ruim artikel aanbod, snelle levering. Mocht er iets mis gaan word het netjes opgepakt en opgelost.

Snelle verzending, product zoals omschreven

Duidelijke website

Spullen snel geleverd , Goede uitleg is bij sommige bestelling gewoon nodig, en dat klopt gewoon. Ivm hoeveelheid, of als je lege capsules besteld, de maten er bij staan . En product netjes verpakt

Superwinkel

Div spullen. Besteld alles komt.altijd netjes binnen en altijd netjes optijd verzonden

Gewoon top.

Aanrader.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !