Goede service .vriendelijke mensen.

Interessant.

Alles naar verwachting

Top site!

Keuze is reuze! Snel in huis en kreeg er ook nog wat bij!

Goede snelle communicatie (er was een artikel niet maar is opgelost in samenspraak).

Prima kwaliteit

Leveren goede producten voor een betaalbare prijs!

Toppie klasse

Goede en snelle levering

Snel en precies wat ik bestelde

Duidelijk en ook de informatie die ik zocht was te vinden

Topservice

Uitstekende service, lage prijzen wat wil je nog meer?

Snelle levering na plaatsen van bestelling. Alles was netjes en discreet verpakt. Super!

Goede en snelle levering

Ze hadden 1 ding vergeten, maar direct na gestuurd .

Budbomb was snel geleverd , kwaliteit ok

Leveren wat ze beloven en bezorgen snel.

Duidelijke site met goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik had via WhatsApp contact gezocht met WapShop om duidelijkheid te krijgen betrekking tot mijn bestelling. Ik werd in de avond na sluitingstijd gebeld door de eigenares zelf om uitleg te krijgen over mijn bestelling. Zoiets, stel ik heel erg op prijs!!

Goede spullen en snel geleverd

Perfecte "samenwerking "

De site is simpel in gebruik, bestelde producten netjes verpakt en anelle levering

snel geleverd

mooi op tijd

Zeer correct en snelle levering !

Snelle en correcte levering !

Prima service, de site zegt wat het doet. Prima levering en netjes op tijd.

Goed maar foute verzendkosten

Verzenden is 1 postzegel. Zit ook op de enveloppe mawr vragen 2.50 voor verzenden. Jammer.

Opgelost

Het probleem word netjes opgelost!

Heel netjes en vriendelijk

Top gedaan ondanks een typ foutje van mij zelf

Snelle levering goede spullen

Gewoon top

Helemaal Top !

Snel geleverd, nette overzichtelijke webshop. Geen geauwhoer, keurige service als je vragen hebt ! Ga zo door

Door de problemen met postnl werd ik gebeld en direct eventuele oplossing aangeboden. Terwijl buiten hun schuld om. Maar gelukkig kwam het alsnog en was ik happy Top service

Fijne webshop, duidelijk en overzichtelijk. En een hele vriendelijke behulpzame klantenservice. Ze versturen het snel. Alleen postnl deed er lang over voordat ik t kreeg, maar ja, daar jkan wapshopp niks aan doen.

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !