Goede producten

De mesjes zijn écht handig in gebruik, handiger als de kleine mesjes zonder handvat. Het vacuüm potje is echt handig potje en het kleine glazen potje met lepeltje is goed maar iets minder handig aangezien je het lepeltje moet in- en uitschuiven.

Waptastisch

Spullen altijd compleet en heel als het aankomt. Fijne webwinkel alles bij elkaar voor een leuke wapavond

Persoonlijke klantenservice

Er was een leveringsprobleem maar dit is zeer vriendelijk en snel door wapshop opgelost, de volgende dag had ik het alsnog in huis.

Langer onderweg dan verwacht

Voor een postbus pakketje was het land onderweg. 22e verstuurd en de 27e pas ontvangen.

Goede service wordt er geboden

Werd direct geholpen met de bestelling en wilde ruilen voor een ander product en dat was geen probleem.

Goed product en snelle levering

Zeer tevreden over mijn bestellingen en goed product

Netjes

Alles is netjes geleverd. Alléén de levering heeft lang geduurd Door de bezorging van de post

Snel geleverd, degelijke beschrijving en top kwaliteit

Snel

Snelle bezorging, prima producten.

Eerste keer. Voornamelijk voor capsules voor het maken van medicatie voor hond. Deze moet eigenlijk over zijn voer maar dan eet ie t niet meer. Vanalles geprobeerd. Dit is de ideale oplossing, gerold in n smakelijk stukje boterhamvlees. Vullen gaat ook redelijk met mini-trechtertje.

Er was wat stuk en super snel en netjes opgelost dus ik ben tevreden

Service is gewoon top

Mijn pakje kwam gewoon niet aan met PostNL, waar je echt geen contact mee kan krijgen, maar 1 bericht aan wapshop en 2 dagen later had ik mijn pakje

Bestelling geplaatst en deze was netjes op tijd zoals vermeld. Alsook de klantenservice die snel reageerd wanneer er enige twijfel was bij afronden van de bestelling. Zeker en vast aanrader

Snelle service en bezorging , goede prijs .

Snel discreet gewoonweg goeie webshop

Goeie site met veel keuze snelle levering Niets op aan te merken

Pakketje tot nu toe altijd nog Optijd binnen gekregen. Dus ik heb eigenlijk geen Opmerking over wat er nou beter zou Kunnen Kwa Pakket Bezorging of Afleveren / Schade of niet Geleverd

Super snelle levering!

Snel en goede producten

Goede kwaliteit prijs verhouding.

Snel en gemakkelijk

Altijd een snelle afhandeling.

Goed en snel afleverbaar

Goed verpakt snel leverbaar

Goede kwaliteit, snel geleverd

prima verlopen, alles gekregen

eerste keer een bestelling gedaan en alles volgens afspraak, precies zoals het hoort. Volgende bestelling volgt snel

Perfect!

Zeer snelle levering, goed verpakt. Op mijn vraag die ik stelde via de chat kreeg ik ook zeer snel antwoord! Top! Dankjewel

Vlotte afhandeling

Retour zending ook vlot afgehandeld

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !