Snelle nette verzending

Netjes onherkenbaar verpakt en snel verzonden.

Goede service en snelle levering

Goede service snelle levering fijne vape

Helemaal goed!

Prima ervaring

Eigen foutje keurig hersteld.

Pakket was teruggestuurd naar WAP omdat ik zelf het verkeerde adres had doorgegeven. Dit is keurig opgelost. Ik ben gebeld en het is kosteloos opnieuw verstuurd. Fijn dat de webshop dit zo snel en uit zichzelf regelde!

Snelle en discrete levering

Snel geleverd. Tevreden over het product

Snelle levering goed product

Snelle levering van ene goed product. Eenvoudig en overzichtelijke site

Top bestel eral jaren.

Betrouwbare website. Goede producten nette prijzen. Snelle levertijd.

Goede site, vind er alles voor de wap.

Eerste bestelling gedaan op deze site. Vooral de goede beoordeling op trustpilot zorgde ervoor dat ik via deze site een bestelling gedaan heb. Volgende dag netjes het pakketje ontvangen. Tevreden nieuwe klant.

Betrouwbaar, snel en discreet!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Niets op aan te merken

Snelle levering van wat ik had besteld

Fantastische ervaring!

Er was een probleem met één van de bestelde artikelen. Werd direct opgelost door een uitstekende klantendienst! Artikelen zijn goed omschreven en van uitstekende kwaliteit. Fijne shop ervaring.

Goeie productomschrijving Goed ingepakt Snel geleverd

Wat een leuke shop en producten. Blij mee!

Ik kreeg niet wat ik bestelde. Een kwart van mijn kosten vergoeden is mager.

U toont twee verschillende magnetische creditcard pijpjes. Ik wou die met het pijpenkopje in het midden, maar kreeg de andere (kopje in de hoek).

Zeer positief.

Leuke prijzen, snelle levering. Een webwinkel zoals een webwinkel zijn moet.

Top producten en top service!

Ruim assortiment aan kwalitatieve producten tegen interessante prijzen. Eén keer een item ontvangen met een productiefoutje en werd direct door de vriendelijke medewerkster van de klantenservice opgelost en de volgende dag opnieuw geleverd.

Progressie

Capiciteiten

geweldig

goede service

Top service.

Zeer goede ervaringen goede service en zeer snelle levering.

Snelle levering naar België

Snelle levering en goed product. Deze wappie is blij met de wapshop

Snelle service, goede levering. Top!

Wat een uitvinding! Je kunt het gewoon gebruiken in de zaal zonder dat mensen het doorhebben. Degene die het uitgevonden heeft verdiend echt een lintje!

Toujours impeccable!

Plusieurs commandes et toujours impeccable! Si l'article n'est pas disponible, il est remplacé par un équivalent. La livraison est très rapide. Merci.

Fijne website, snelle levering en goed product geleverd gehad.

Snel geleverd .. prima staat. Niks aan op te merken

Industrieweg Oost 5A1

6662 NE Elst

06 47120057

Over Wapshop.nl

Het idee voor Wapshop.nl is ooit ontstaan tijdens een van de gelijknamige wapfeesten. Tijdens deze feesten werd (en nog steeds) er veel gebruik gemaakt van allerlei soorten producten. Zo kwamen we op het lumineuze idee om een webshop op te starten, specifiek gericht op het hele “Wap” gebeuren én waar er naast de verkoop van smartproducten ook ruimte is voor informatie over het gebruik en de effecten van deze producten. Inmiddels is Wapshop.nl uitgegroeid tot een van de grootste online smartshops van de Benelux met meer dan 2000 producten in het assortiment en met een bulk van informatie over deze producten. En het mooiste van alles is dat de Wapshop (bijna) altijd elk product op voorraad heeft en heel snel kan leveren. Welkom bij de gekste webwinkel van België en Nederland !