Fantastisch!

Enige is dat het geluid iets te hard staat. Maar anders hoort niet iedereen het even goed...? Verder he-le-maal top. Een superfijne quizzzzmaster.

Zeer leuke avond gehad!

Waen we maa naar de buitenfilm gegaan, dan waren we niet laatste geworden ;)

Super leuk, Martin is een TOP host!! :)

Leuke vragen. Heel leuk!

Topper

Dit was wel echt top, meneer erg aardig

Martin, bedankt voor deze superavond

Super gezellig ga zo door

Super leuk

Hij maakt er echt een feestje van. Een echte aanrader, hoop dat hij volgend jaar weer komt bij ons op de camping

Geweldig feestje

Leuke actuele vragen met veel leuke momenten ertussendoor

Leuke quiz, lekker snel!

Leuke avond gehad

Gewoon goede pubquiz

Je kan veel zeggen, maar dit was gewoon een gevarieerde, leuke pubquiz met lekker veel vragen en leuk gebracht

Super tof en leuk voor iedereen!

Ben zelf eigenlijk nooit zo van de quizzen maar vond deze leuk in elkaar gezet!

Super leuk!!

Leuke quizmaster en leuk georganiseerd!

Leuk, gelachen en ook nog leerzaam voor het hele gezin

Beste avond van mij leven!

Heel gezellig!!

Fantastisch gedaan.

Wat een leuke originele quiz. Recente vragen, hoop humor. Goede afwisseling tussen oud en nieuwe onderwerpen.

Lachen tot je pijn in je buik hebt!

Martin zorgt ervoor dat je jouw middag of avond met een grote schaterlach afsluit. De onderdelen van de quiz zijn voor iedereen leuk; jong en oud. De enthousiasme van Martin als quizmaster maakt een quiz van quizplezier compleet!

Top avond weer!

Super gezellig en goede vragen! Ik doe vaak mee en het is altijd goed geregeld en gezellig. Een echte aanrader!

Heel gaaf!

Voldoende

Er mag wat mij betreft wel meer gedaan worden aan de opmaak van de quiz. De vragen waren ook best negatief mag positiever de lach ronde was erg leuk

Beste Anoniem, Dank voor uw reactie. Ik weet eigenlijk niet wat u precies bedoelt met de opmaak van de quiz. In plaats van de standaard templates die het systeem biedt geef ik elke categorie een eigen 'look and feel', zoals dat zo mooi heet. Als u naast uw mening ook suggesties heeft mail ze echt gerust door naar [email protected], wellicht kan ik er wat mee! Tips zijn altijd welkom en ik heb ook niet alle wijsheid in pacht. Van de 100 vragen die u heeft gespeeld waren er 3 uit de categorie 'Nieuws van afgelopen week' en 1 uit de categorie 'Sport' waarbij je inderdaad niet direct de polonaise inzet, maar het is wel toonaangevend nieuws dat voorbij kwam. Dat de 96 overige vragen uw gevoel niet weg hebben kunnen nemen is jammer, maar ik ben blij dat u de 'Lang Leve de Lach' wel leuk vond. Met vriendelijke groet, Martin Waser

Gezellig en origineel

Vriendelijke quizmaster met originele vragen

Top zondagavond!

Geweldige quiz! Erg blij met de vliegenmepper

Vlotte quiz met genoeg afwisseling.

Leuk dat er ook prijzen zijn voor random plekken in de uitslag.

Leuke avond!

Leuke vragen, heel afwisselend en de sfeer wordt er goed in gehouden

Super leuke quizzen van heel enthousiaste man

Super leuke quizzen van heel enthousiaste man

Super gezellig en leuk!

Leuke quizzen, enthousiaste quizmaster!

Nijverheidstraat 6

2671DJ Naaldwijk