Makkelijk bestellen, betalen en snelle levering van het artikel

Het was een fijne ervaring een artikel bij jullie te bestellen en te ontvangen.

Lekker warme laars voor ons kleinkind

Snelle levering en netjes verpakt.

Super fijn

Snelle levering kwaliteit goed zoals staat beschreven, blij mee

Prachtig en snelle levering

Vliegenverjagers gekocht echt heel mooi! Snelle levering

Super communicatief

Snelle respons na een mail waarin ik een mogelijk probleem meldde.

Snelle levering. Goed verpakt. Mooie spullen.

Goed!

Snel geleverd en zorgvuldig verpakt pakket!

Goede website en snelle levering. Aankoop netjes verpakt.

Gewoon top!

Supersnelle en nette levering. En daarnaast ook nog voldaan aan ons verzoek. GEWOON TOP!

Betrouwbaar

Duper snel en zorgvuldig bezorgd

Heel fijn

Het was jammer dat de kinderen niet de zelfde emmer konde krijgen. Maar ze hebben hier heel netjes over gebeld waardoor mijn kinderen zelf de keuze konde maken. Dit was erg fijn en de emmer zijn erg leuk. DANKJEWEL.

Mooi product, goede prijs, vlot geleverd en nog ingepakt ook

Hele goede service en snelle levering

Snelle reactie op vraag via mail.

Super snel geleverd en zeer goed verzorgd!

Mijn bestelling had een defect bij aankomst. Na telefonisch contact meteen geregeld en werd er een nieuw exemplaar verzonden, erg blij mee.

Snelle levering van mijn bestelling

Snelle levering van mijn bestelling

Attent en klantvriendelijk

Heel attent en klantvriendelijk dat ik mail ontving dat van mijn bestelling er helaas 1 product niet meer was. En ook vraag of ik bestelling nog wilde en dat ik vanwege niet meer aanwezig zijn van product in assortiment ik geld terug ontving.

Goede levering, prima website

Bezorgd binnen de verwachtte levertijd, producten prima verpakt én van goede kwaliteit én goede prijs!

Snelle levering en goede service.

Groot asortiment artikelen.

Perfect, helemaal top.

Beste De Tuinwinkel. Windspinners. Precies wat ik wilde en waar ik al een tijdje naar zocht, de bestelling en betaling ging zoals het hoort, en als PostNL zich ook aan de afspraak had gehouden, dan was het ook nog op tijd geweest ... Al met al, zeer tevreden. Jan van der Velde

1 dag later bestelling al binnen . Netjes verpakt.

Snelle levering van leuke producten

dankzij @demammavan, waar we vaak leuke producten voorbij zien komen deze winkel leren kennen.Snelle levering

Gewoon top!

Snelle levering, netjes verpakt (zaten fragiele spullen in die niet kapot waren gegaan hierdoor).

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.