Ik had blackfox laarzen besteld, maar deze bleken te klein. Contact gehad met de webshop of ik ze niet kon omruilen en dit kon echt top. Ik heb de mijne retour gedaan en 2 dagen later had ik de nieuwe maat binnen en zaten super. Top bedankt!!

Snelle levering, goed verzonden.

Gewoon goed

2 paar laarzen besteld in versghillende maten. 1 paar retour gestuurd, en dat werd snel geregeld. Het retourbedrag werd ondanks de afgelopen drukke dagen snel retour gedaam. Zeer goede ervaring met De Tuinwinkel Online. Mvg Sjak,

Echte service!

Had een acryl vogelhuisje gesteld wat op voorraad leek. Werd de volgende dag gebeld door een dame die vertelde dat het helaas toch uitverkocht was. Winkelinventaris is nl ook webshop voorraad. Er bleek nog eel een vergelijkbaar alternatief, maar dat was iets duurder. Kreeg ik die in plaats daarvan toegestuurd zonder extra kosten. Volgende dag in huis. Zo bind je klanten.

kerstbol verlicht

De kerstbol is prachtig maar valt helaas iedere keer uit. Reeds contact opgenomen en ik mag deze omruilen.

Al een aantal keer een bestelling geplaatst bij de Tuinwinkel. Erg tevreden over de snelle service!

Altyd vlotte levering.

Heb nu een paar keer iets besteld, omdat ik iemand volg. Heb allen nog maar een prettige ervaringen ondervonden.

En snel

Snelle levering, keurig verpakt

Goede communicatie, snelle levering en keurog verpakt.

Geen problemen gehad

Alles volgens afspraak verlopen. Zeer tevreden bovenal met het product dat ik besteld heb.

Snelle levering + de producten zijn absoluut naar wens.

Gemakkelijk en snel, Tuinwinkel kan het wel

Lang gezocht na de Blackfox waterdichte kinder "uggs" in de kleur raspberry. Moeilijk aan te krijgen. Tot Tuinwinkel webshop voorbij kwam.. 1 tot 3 werkdagen na verzending in huis, was 1 werkdag Dochterlief wil niet meer anders! Hartelijk dank van deze papa

Snelle levering en top producten

Snelle levering en top producten

Top laarzen

Ik ben bij met mijn laarzen, zoonlief ook want die heeft ze al toegeëigend.

Top !

Snel en mooie spullen

Alles heel vlot verlopen.

Het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde. Toen ik jullie om hulp vroeg , hebben meteen geantwoord en me verder geholpen

Wat een service !!

Wat een geweldige service !! Dank jullie wel .. Na problemen met een lichtbal die ik on-line gekocht had, kreeg ik meteen een nieuwe lichtbal toegestuurd. Dus heb ik hele vrolijke Feestdagen. Dank jullie wel !!

Super snel bezorgd

Ene dag besteld, andere dag bezorgd! Uitstekend!

Heel blij met mijn laarzen

Snelle levering en super fijne laarzen. Wil niks anders meer.

Snelle en correcte levering

Zeer goede service!

Bij mijn bestelling ontbrak iets. Na 1 telefoontje werd het geregeld en kreeg ik het missende artikel binnen 2 dagen alsnog thuis gestuurd en tevens kon ik meteen iets ruilen voor een andere maat bij dezelfde bestelling en werden de retourkosten teruggeboekt! Echt een top service!

Blackfox laarzen besteld, volgende dag al binnen. Ze zijn super!!

Goede en snelle levering.

Alleen jammer wanneer je iets retourneert, je zelf voor de kosten opdraait. Is een beetje achterhaald.

Bestellen online werkt prima, je wordt goed op de hoogte gehouden via email. Ben ook telefonisch heel netjes geholpen. Snelle levering. Heb 1 artikel retour moeten sturen ivm te klein besteld en terugstorting van mijn geld was binnen 2 dagen. Ben super tevreden.

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.