Snelle levering en netjes!

Het patroon wat ik had gekozen was er niet meer. Betjes werd ik gebeld en snel kreeg de alternatieven gemaild. Na mijn nieuwe keuze werd het dan ook super snel en netjes geleverd

makkelijk bestellen en thuisbezorgd

Netjes en snel geleverd

Mijn pakje was er sneller dan verwacht.

Hele goede service. Klantvriendelijk

Nadat Post NL de bestelling had zoekgemaakt is de bestelling opnieuw opgestuurd. Niet wachten tot het pakket terrecht was maar direct de bestelling opnieuw versturen. Dat is service!

Uitstekend..

Keurig snel en op tijd

Fijne snelle en complete levering

Ik heb via de website kerstcadeaus besteld en deze had ik razendsnel in huis. Alle producten (ook de zeer breekbare) waren heel netjes verpakt. Alles mooi in een eigen verpakking en mooi om te zien dat e.e.a. in een opnieuw gebruikte doos verstuurd is! Goed voor het milieu! Ik kreeg ook meteen na de bestelling een mailtje van de klantenservice dat een product helaas niet meer leverbaar was. De cashback die ik daardoor moest krijgen had ik binnen 3 dagen op mijn rekening! Top service!

Alles snel gegaan

De bestelling makkelijk geplaatst. Snel gehandeld en verstuurd. Ik ben hartstikke blij en wat leuk zo 'n zuurstokje erbij met flyer. Fijne feestdagen!

snel

alles net snel en goed verpakt aan huis bezorgd

Snelle service en producten zijn precies zoals ze op website zijn omschreven.p

Alles prima

Snelle levering en mooi product

Het was een snelle levering, ik kreeg een mail zodra het item dat ik wilde weer op voorraad was. Het was goed ingepakt en ook leuk ingepakt! Het werd snel verzonden. Ik raad het iedereen aan om bij Tuinwinkel Online te bestellen!

Fijne verzending maar product werkt niet zoals gewild

De helikopter met licht besteld. Hij schiet alleen direct naar het plafond waardoor het minder leuk spelen is voor Ons zoontje het lijkt alsof de hand Palm Functie niet werkt Wel snel in huis

Ik zag op Instagram een leuk filmpje over kaarsen voorbij komen van Eline. Ik dacht die wil ik ook hebben. Besteld en volgende dag al binnen. Was verrast in deze drukke tijd. En nog eens korting met de code van Eline. Ik ben blij. Ik volg jullie nu dus komen vast meer bestellingen aan ha ha

Snel en goede service

Ik kocht een buiten lamp (kerstbol) En deze ging na een dag stuk. Na een belletje stuurde ze direct een nieuwe. Goede service en een prettig gesprek.

Snellen bezorging en netjes verpakt

Snellen bezorging en netjes verpakt

Geweldig geholpen met omruilen ivm te grote maat laarzen

Heel behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Supersnelle levering

De levering via Postnl ging niet helemaal goed. De dame van de klantenservice heeft heel snel het pakket getraceerd , zodat ik het alsnog snel kon ophalen

Fijne winkel, fantastische service.

Fijne winkel, fantastische service.

Veelste lang wachten op pakket !!

Op maandag 28 november kwam t pakket aan bij post.nl. Maar door drukte hadden zij vertraging . Werden mijn sinterklaas kadootjes pas op 6 december bezorgd !!!!! Ja dan is de lol eraf. Ik bestel mijn kado's nooit meer online, rond de sinterklaas periode.

Veelste lang wachten op pakket !!

Snel en correct

Een zeer snelle en correcte levering

Klantvriendelijkheid

Goede service, communicatie en mooie producten!

Prima geregeld

Product zoals omschreven!

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.