Prima geregeld

Slecht

Mijn product is niet naar mijn verwachting, mis een paar dingen

Slecht

Mijn product is niet naar mijn verwachting, mis een paar dingen

Produkt netjes en vertrouwd ingepakt.

Produkt netjes en vertrouwd ingepakt.

Geweldige service

Ik had prachtige bellen besteld en door een foutje bij Post.nl werden ze maar niet geleverd. De klantenservice heeft toen supersnel achterhaald waar mijn bestelling was. Contact met de klantenservice was perfect.

Geweldige service

Hadden een zeldzaam artikel op voorraad en snel geleverd.

Goed geprijsd, artikel dat overal is uitverkocht en snel geleverd

Via demammavan (Annemarie) had ik de link van deze Tuinwinkel ontdekt. Ik was nog op zoek naar goede, warme, waterafstotende laarzen, uhum nee geen kaplaarzen. Deze zijn heerlijk gevoerd, dus warm en er zit een speciaal laagje over de laars. Helaas kwamen ze hier niet door de ballotage commissie (2 dochters) maar dat mocht de pret niet drukken. Levering was supersnel. Ik had ook nog een Blond Amsterdam petit fours bordje besteld, deze was helaas niet meer op voorraad, ik kreeg daar keurig een mail over, dat zij het geld zouden storten. 2 dagen erna kwamen de laarzen binnen en het geld was ook al weer overgemaakt.

Prima levering

Vlot ontvangen wat ik besteld had, inclusief factuur. Dat is wat ik van een webshop verwacht.

Alles naar behoren

En keurig afgeleverd

Overzichtelijk en goed

Bestelling en levering prima verlopen.

Supper snel en fijn geholpen

goede communicatie/besteld/ontvangen volgens afspraak

Duidelijke website. De laarzen besteld, goede berichtgeving en ontvangen volgens afspraak. Super!

Zeer goede en snelle service en levering

Hele goede service!

Ik schrijf normaal nooit reviews, maar dit keer maak ik een uitzondering. Reden; hele goede service. Ik bestelde een product, maar werd gebeld omdat men twijfelde of ik wel het juiste had besteld. Immers, het door mij bestelde product was een onderdeel van een grotere set, en de rest had ik niet besteld. Ze hadden volledig gelijk, en binnen een mum van tijd had ik een keurige mail met bevestiging van een ander product waar ik wel wat mee kon en die werd keurig de volgende dag geleverd. Dat meedenken tref je niet meer vaak. Dank daarvoor!

Snelle correcte levering

Goede kwaliteit, snel en correct geleverd

Kan niet beter!

Had een prachtig sfeerlicht gezien bij een vriend, dus....besteld. Het kwam na 2 dagen, zorgvuldig verpakt bij mij aan. Maar.... het paste helaas niet bij de kleuren en het vele licht in mijn huisje. Jammer, maar retour gebracht naar de winkel. Uiterst attente en vriendelijke mensen met hart voor klanten en de zaak. De dag er na stond het geld al op mijn rekening. Ik bestel/koop hier graag weer.

Ik had laarzen besteld en bij het dragen bleken ze niet waterdicht. Ik mocht ze direct terugsturen en kreeg nieuwe. Ook de verzendkosten vergoed top!

Goede service netjes ingepakt

Super service!

Een beschadigd artikel ontvangen. Binnen een week retourkosten terug én nieuw artikel ontvangen. Wat een topservice!

Mooi assortiment en snel verzonden.

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.