Goed hoor

Alleen de windlichten waren beschadigd Dat was wel jammer

Top sevice en snelle levering

Tevreden klant!

Goede service en oplossinsgericht!

Snelle levering. Was een verkeerde maat toegestuurd. Na 1 telefoontje direct goede oplossing kunnen vinden. Superklantvriendelijk dus.

Pefect

Makkelijk bestelproces. Snelle levering en duidelijke verzend informatie.

Plaats snel weer een bestelling!

De bestelling werd zelfs twee keer aangeboden! Was een vergissing, alles vriendelijk behandeld Goede behandeling! Prima !

Prima, jammer van ontbreken van verpakking

Alles was prima, behalve dat producten zonder verpakking werden geleverd….

Snelle service, mooie producten

Mijn nieuwe winkel voor Maison Berger!

Ze hebben een ontzettend grote collectie van mijn favoriete merk Maison Berger daarnaast ook nog een hele vriendelijke dame die de telefoon opneemt als je vragen hebt. Het is dat ik absoluut geen groene vingers heb anders zou ik hier ook zeker mijn tuin/planten spullen halen maar ik kan zelfs een plastic plant nog laten verpieteren haha. 10/10 dat ik dit tuincentrum aanraad!

Echt top produck zo al is. Znel levering

Goed advies door de klantenservice gegeven voor aankoop Zwitscherbox.

Teleurstellend. Komen afspraken niet na. Kijken niet naar eigen fout

Via demammavan zag ik toffe dekens voorbij komen. Voor het eerst een bestelling gedaan, die deken en nog wat andere dingen. Sjaal bleek niet leverbaar, ook geen alternatief, ik kreeg hier wel een e-mail over. Deken die ik besteld had 200x150 werd geleverd in een veel kleinere maat. Ik dacht gelijk dit klopt niet, maar toch even de bestelbevestiging nagekeken, en ja hoor daar stond een andere maat op. E-mail gestuurd en toen kreeg ik een e-mail terug dat het een fout op de website was. Ik kon het terugsturen en dan kreeg ik m’n geld terug. Kost mij weer gedoe om dit op te lossen. Als service hadden ze moeten zeggen we sturen de juiste maat op. Niet echt klantvriendelijk

Ruim assortiment, snelle levering, duidelijke communicatie. Zeer tevreden over deze winkel

Snelle levering, goede service!

Snelle services

Ik heb iets retour gestuurd en kreeg snel bericht terug.

Fijne communicatie en keurige aflevering

Mooie afstemming over levering

Goede afhandeling!!

Besteld en snel geleverd. Duidelijke communicatie.

Supersnelle levering en hele fijne hoodie en laarzen

Gezien bij demammavan en ik ben nu superblij met mijn hele warme roze hoodie en black fox laarzen. Ik kom de winter wel door.

Wat een geweldige service

Ik had per ongeluk de verkeerde maat laarzen opgestuurd gekregen. Meteen gebeld. Werd heel vriendelijk geholpen. Laarzen terug gestuurd en na het bewijs dat ik ze had opgestuurd zijn meteen de goede laarzen gestuurd. Volgende dag in huis. TOP GEREGELD

Snel en netjes thuis afgeleverd.

Snelle verzending!

Blackfox laarzen bevallen prima. Heb alleen geen idee waarom een maat groter wordt aangeraden. Ze vallen erg ruim, ik moet er dikke sokken in aan in mijn eigen maat anders slippen ze uit

Blij met mijn nieuwe laarzen

Ik heb de Blackfox laarzen besteld en ben daar super blij mee. De guirlande van herfstbladeren vielen mij iets tegen omdat de kleur niet geheel overheen kwam met de kleur op defoto. Ik heb nu rode bladeren i.p.v. ‘herfstkleur’.

Top!!!

Snel en accuraat

Super sevice

Denken mee in oplossingen, heel fijn geholpen, alles perfect op tijd!

Supersnelle verzending

Snelle verzending, goed verpakt.

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.