Makkelijk om bestellingen te plaatsen, snelle en correcte levering

Fijn om snel geholpen te worden

Snel bezorgd. Meteen antwoord op mail ontvangen.

Bestelproces helder, vlotte levering.

Goede service en leuke producten

De bestelling werd snel geleverd en de webshop heeft leuke producten

Fijne webshop

Snelle levering en de bestelling was zoals afgebeeld en omschreven op de website.

Snelle en nette aflevering

Erg fijne online shop. Netjes gebeld dat er iets helaas niet voorradig was. Of ik een andere wou of gewoon geld terug. Hoor je niet meer vaak dat je er over gebeld wordt dan word de beslissing voor je gemaakt.

EFFICIENT

EFFICIENT, en ook als plus recycled doos !

Snelle levering tegen prima prijs

Snelle levering tegen prima prijs

Gewoon goed

Niets op aan te merken

Snelle service, leuke producten.

Was snel bezorgd, leuke prijzen.

Geweldig geholpen

Contact met klantenservice gehad Judith die was fantastisch

Goede producten, snelle levering

Blij met de producten die ik gekocht heb bij de Tuinwinkel online

Prima levering

Ik heb via @demamavan de bestelling gedaan omdat er 50% korting was. Prima lampjes en goede levering.

Snelle, nette levering

Popcorn pannetje gekocht. Bevalt goed. Werkt goed. Je moet hem na 2 porties even schoonmaken anders blijft de maïs plakken verder werkt het prima

Vlotte levering

Vlotte levering

Netjes en snel geleverd!

Levering duurde heel lang

Besteld, maar ontving maar geen pakket. Uiteindelijk gebeld, oeps, bestelling bleek niet opgepakt te zijn door medewerker?? Dame aan telefoon gaf aan het direct te gaan verwerken, de dag erna kwam mijn pakketje netjes aan. Helaas zonder excuses… Kan gebeuren, maar zeer vervelend dat ik uiteindelijk zelf erachter moest gaan en geen excuses ontving voor het ongemak.

Snelle vlotte service

Door de warmte viel het niet mee om de plastic binnenpotten heel van elkaar te krijgen.

Goed geholpen

1 van de bestelde lampjes deed zijn werk niet, werd gelijk een nieuwe gestuurd. Goed geholpen

Voor herhaling vatbaar.

Was voor mij de eerste keer,maar ga het zeker nog een keer gebruiken.

Het bestellen en verzenden ging top. De ufo ging helaas snel kapot maar we kregen een nieuwe opgestuurd en daar hebben de kinderen vast nog lang plezier van. Fijn contact en goede snelle service!

Snel gevonden, besteld en geleverd

Snel gevonden wat ik zocht (citronella-spiraal tegen muggen enzo) en gelijk besteld. Binnen een paar dagen netjes thuis afgeleverd!

Snelle levering!

Snel mij bestelling ontvangen en was keurig verpakt. Top en bedankt!

Snel en correct

Weinig rimpeling, bestellen, vrienden, goed verpakt, op tijd en product in orde

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.