Snel geleverd en netjes verpakt!

Snelle levering, producten netjes ingepakt

Lichte goed passende tuinklompen.

De tuinklompen zitten lekker, een goede keuze. Ik vraag me echter af of ze op termijn duurzaam zijn, gezien het plastic materiaal.

1 van de bestelde producten was beschadigd. De mail die ik stuurde was dezelfde dag nog beantwoord en 2 dagen later lag er een nieuw product.

Goede klantenservice als er een probleem is

Een van de 3 potten die ik had bestelt was kapot aangekomen. Ze hebben me goed geholpen en verzendkosten terugbetaalt

Buiten decoratie en verlichting

Elke bestelling top geleverd en erg naar mijn zin! Bestel hier graag weer!

Topservice! ongelukje snel en goed hersteld!

Ik bestelde aantal bloempotten waarvan er meerdere helaas gebroken waren bij aankomst. Donderdags ontvangen, vrijdags retour gezonden en maandag had ik de nieuwen in huis. Helemaal top!

Top bedrijf

Leuke produceren en echt super snel geleverd

Heel leuk om zo de plant van de mama van in huis te halen!

Mooie hortensia online besteld, snel geleverd

Mooie hortensia online besteld. Snel geleverd in grote doos,

Zaterdag besteld maandag in huis

Zaterdag gebeld en besteld was op voorraad

Prachtige planten, snel geleverd

Mijn planten waren zorgvuldig verpakt en van hoge kwaliteit. Tuinonline is zeker aan te raden!

Mooi

Mooie artikelen voor een mooie prijs

Bestellen ging makkelijk. Helaas was het product niet naar wens. Terugsturen ging makkelijk en goede communicatie mbt het terugbetalen van mijn bestelling.

Uitstekende winkel

Snelle levering, goede aanbieding, goede communicatie.

Goede communicatie en service

Vriendelijke service

Er was een besteld artikel toch niet op voorraad, daar kreeg ik netjes bericht van en het geld werd terug gestort

Super toffe en behulpzame dienstverlening!

Fantastisch!

Helemaal naar verwachting

Klompen hebben de juiste maat en zitten heerlijk

Supersnelle en nette levering

Netjes verpakt en gunstig geprijsd

Snelle levering is erg fijn.

Eerste keer dat ik iets bestel.geattendeerd door volgster op Instagram. Demammavan kwam de badfontein voorbij. Helaas was de kortingscode verlopen maar product voldoet.

Er is iets mis gegaan met het verzenden, maar werd keurig opgelost!

Jullie ondertussen via de Mamavan En ga zeker meer gebruik maken van jullie site 9m dingen te bestellen De Mamavan geeft zulke leuke feedback overtollige artikelen Mvg carla de Ruiter Vuren (Gelderland)

Goeie spullen en uiterstekende service

Er waren verschiilen in verpakkingsgrootte tussen advertentie en werkelijkheid.15 potjes ipv 18.Dat werd snel goed opgelost.Prima winkel ook qua kwaliteit van geleverde spullen.Ook in het verleden.

Nvt

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.