Bezorging en verpakking was prima. Jammer dat de lampekapjes nu al gaan roesten.

Was er de 1e week heel blij mee. Verlichting is heel sfeervol. Nu toch al roest ontdekt. Das jammer.

Kocht de Solar lampen, na reclame van de Mama van.. Wel raar dat zodra ik het adres in type, ik automatisch gelinkt wordt aan mijn man.. dan ben ik ineens Johan Plant. Die zal in het verleden wat bij jullie besteld hebben maar toch… De lampen hangen naar volle tevredenheid buiten. Geven leuk licht

Makkelijk en snel

Voor het eerst besteld bij De Tuinwinkel online maar zeker niet de laatste keer. Alles is makkelijk te vinden op de site en het wordt snel bezorgd. Heel blij mee !

Top winkel!

Hele goede service, ook achteraf!

Teleurstellend

Er zaten 3 kapotte lampjes bij mijn bestelling en op 1 lampje zat zelfs vogelpoep

Zeer fijne ervaring en mooie producten

Heel klantvriendelijk mooie producten en snelle levering ik kom hier zeker terug

Prima afhandeling

Snelle en vlotte levering Alles keurig verpakt levering volledig volgens afspraak

Kapotte verpakking, flink beschadigd product

Bij openen van de doos bleek de verpakking van de buitenlamp die ik kocht stuk te zijn. Helaas was ook het product zelf ernstig beschadigd: inde vier van de lamp zit een grote scheur, wat er erg lelijk uitziet. Dit product gaat retour. Erg jammer!

Zeer vriendelijk en snel

Bij levering was ik niet thuis, na een telefoon gesprek, hebben ze het alsnog gelijk opnieuw geleverd. Zeer vriendelijk.

Snelle levering, producten zijn zoals verwacht

Prima winkel

Mijn grillplaat werd netjes de volgende dag geleverd en was prima verpakt.

Slordig verpakt

De bestelde spullen zijn correct, maar het viel me nu opnieuw op dat de artikelen slordig zijn verpakt. Het lijkt min of meer of de artikelen in de doos worden gekwakt. Vooral mijn tweede bestelling. De doos was behoorlijk beschadigd. Het tafelkleed wat ik besteld had was niet netjes verpakt, maar lag slordig opgevouwen en los bovenop de andere spullen. Ik had verwacht dat het opgerold in een koker zou zijn verpakt. Toont net even wat netter. De bestellingen worden wel binnen twee dagen verzonden, dus dat is netjes, maar aan de verzorging van verpakkingen kan dus nog wel wat aandacht besteedt worden. Voor de klant ook leuker uitpakken.

Helaas geen tijdige levering en geen communicatie

Vorige week heb ik een bestelling gedaan bij de tuinwinkel. Gebeld of hij tijdig geleverd kon worden ivm een cadeau. Hij zou diezelfde dag verzonden worden en ik zou een verzendbevestiging krijgen, helaas die dag niks vernomen. Ook de volgende dag niks vernomen. Ook geen mail over eventuele vertraging. Vervolgens opnieuw gebeld, er was inderdaad iets mis gegaan en hij werd alsnog verstuurd, helaas een dag te laat. Dat kan uiteraard gebeuren, maar goede communicatie hierin zou wel netjes zijn. Spullen waren van prima kwaliteit.

Perfect geregeld!

Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd in een hergebruikte doos, perfect zo!!!

super !!!

Ik heb dit alles van de @mammavan vaak hebben ze het in Breda niet en dan bestel ik het bij jullie ,altijd perfect op een enkele keer na

Snelle levering, alles zoals besteld

De bestelling was snel verzonden en alles was zoals ik het besteld had. Top!

Goede website, snelle levering

Goede tuinwinkel Online, ben er erg te spreken over, ik kom zeker terug!

Snelle goede levering, producten precies zoals verwacht

Snelle goede levering, producten precies zoals verwacht

super snel

hartelijk bedankt voor de snelle levering

Echt super

De glazen paaseitjes waren met zorg in gepakt en super netjes geleverd.

Prima service, snelle verzending.

Snelle levering en gekregen wat ik vroeg :)

Ik had 5 lampions besteld, er waren er nog maar 3. Ik kreeg gelijk een mailtje van Boanca en het is prima opgelost

Belachelijk dat je voor retournering moet betalen

Snelle levering daar kan ik niks van zeggen, maar dat je voor retournering moet betalen vind ik belachelijk en zal daarom niks meer online bestellen bij jullie. Het is niet meer van deze tijd om dit niet kosteloos te kunnen doen.

Jammer van de retourregeling

Retourregeling kost veel geld voor de klant. Hierdoor niet aantrekkelijk om ooit nog eens iets te bestellen.

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.