prima en snelle levering

Snelle en prima levering. Te snel in feite (dag te vroeg).

Overzichtelijke website. Binnen 24 uur was de bestelling verstuurd. Daarbij erg goed en netjes verpakt. Helemaal top dus

Als je wat retour stuurt op eigen kosten krijg je geen vervangend product en ben je geld kwijt

Als je wat retour stuurt omdat het kapot geleverd wordt moet je het op eigen kosten retour sturen opzich is dat niet zo erg als het dan door schuld van post nl te laat wordt geleverd. Ben je en je product kwijt en je geld

Vlot en goed

Via de mamavan met jullie kennis gemaakt,ga zeker nog keer bestellen

Snelle bezorging, duurzaam verpakt d.m.v. reeds gebruikt karton!

Ik volg op Instagram "demammavan" en daar zie ik regelmatig hele leuke dingen voorbij komen. Ik woon aan de andere kant van het land, online bestellen is dus super handig voor mij.

Prima0

Alles netjes zo als het moet ga zo door

Super goede service

We hadden mokken van blond besteld. Een daarvan was naar 1 keer afwassen al kapot hierover heb ik gebeld en het werd meteen opgelost. Er is netjes een nieuwe mok afgestuurd. Bedankt voor de super goede, nette en snelle service

Prima, op tijd bezorgd, prima artikel

prina service

Ik volg de mammavan op Facebook en daar zie ik al deze leuke dingen. Ik woon helemaal niet in de buurt maar bestel het op deze manier. Vind het jammer dat er niet meer dingen online staan want dan zou ik denk ik nog meer bestellen.

Via instagram een super leuk product gezien en besteld met een dag haf ik het al in huid

Mooie vaas precies als omschreven en foto

Mooie artic goud vaas Goed onschreven Heel aangekomen en op tyd

Vlotte bezorging, goed duurzaam verpakt, klein doosje van reeds gebruikt karton

Badfontein voldoet aan verwachting

Netjes verpakt, en een dag later ontvangen!

Goede kwaliteit

Ze hadden niet de andere grijzen gekleurde pot maar bode direct een alternatief aan. Optijd geleverd. Goede service.

Snelle levering, goed verpakt, met kortingcode voor de volgende bestelling!

Er was een fabrieksfoutje bij mijn product, na fijn en snel contact via de mail heb ik een nieuw product opgestuurd gekregen. Heel blij met de service.

Super service!

Ik had 2 badspeeltjes besteld maar bij het openen thuis bleek er 1 een productiefout te hebben. Na een mailtje van mij naar de klantenservice had ik binnen 2 dagen een nieuw exemplaar in huis! Helemaal top!

Snelle levering, 3 stel fijne laarzen ontvangen voor de kinderen. 1 kleur was niet meer leverbaar, nog de optie gekregen voor een andere kleur ipv de rest opsturen en geld retour. Heel fijn!

Blij mee

Netjes bezorgd kleindochter blij mee

Toppie

Makkelijk bestellen en een zeer redelijke prijs om in nood mijn katgrit thuis te laten bezorgen. Enige verbeterpunt is dat t fijn zou zijn dat je weet wanneer de levering komt maar t was sneller dan verwacht (de dag erna al!)

Goed product en optijd geleverd.

Product was in goede staat en was binnen 3 dagen thuis geleverd.

Snel gebracht door jullie zelf

besteld en door jullie zelf gebracht

Makkelijk kiezen, snel afgeleverd

Overzichtelijke webshop, makkelijk kiezen en snel in huis.

Heerlijke warme trui besteld voor een mooie prijs

Levering liep soepel

Prima ging allemaal snel

Producten snel in huis

Echt toppie,gaat zo door

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.