Zeer tevreden, bestelling volgende dag al binnen

Goede service, prima product

Na bestelling werd er direct contact opgenomen omdat een deel van de bestelling niet leverbaar was. Kreeg keuze tot aanpassen of geld terug. Volgende dag was alles al in huis.

Goed en snelle levering

Goed en snelle levering

Gewoon goed

Wat ik zocht was online beschikbaar. Dus online besteld en was via de post snel binnen, dus gewoon goed!

Klantvriendelijk en goede service

Bestelling geplaatst deze werd, ondanks de hele drukke tijd en lockdown de volgende dag geleverd door het tuincentrum zelf

top snel geleverd en de goede producten voor een scherpe prijs

prima net zoals hierboven staat

De schaal werd beschadigd geleverd

Titel zegt genoeg

Gewoon goed

Makkelijk bestellen goede overzichtelijke site en op tijd bezorgd

Het was oké

De levering was goed. We hadden de dennenappel voeder set (diy) gekocht 2x. Er waren maar 2 van de 6 dennenappel mooi om te kunnen gebruiken dat was erg jammer. Gelukkig hadden we zelf nog dennenappels.

Zeer netjes verpakt, blij met het artikel.

Egg was zeer netjes verpakt. Goed verzonden. Ik ben er erg blij mee. Bedankt. :)

Snelle levering product prima

Rookhout laag verspreid in de verzenddoos!

Weinig aandacht besteed aan de bestelde items in de doos. Losse plastic zakjes van de artikelen en dan als klapper op de vuurpeil de losse stukjes rookhout. Ook de levertijd is een dingetje, adverteerder er dan niet mee!

Netjes ingepakt

Goed product

Snelle levering. Goede prijs-kwaliteit.

Snel ondanks drukte, bestelling klopt. Goes voor elkaar

Duidelijk en snelle levering

Heldere website en de bestelde artikelen werden snel geleverd. Daarnaast werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van min bestelling.

Uitmuntend

Badfonteintje deed het helaas niet. Een mail was voldoende om het op te lossen. Wij ontvangen binnen twee dagen een nieuwe. Naast de geweldige service ook zeer klantvriendelijk. Op een meer dan correcte manier geholpen door Bianca. We gaan hier vaker iets bestellen.

Gebruiksvriendelijke site

Producten waren makkelijk te vinden en te bestellen

Vriendelijke medewerkers

Helaas is mijn bestelling door post nl zoek geraakt en moest ik twee weken wachten op hun onderzoek. Hierna was het beoogde product uitverkocht. Daardoor is mijn cadeau aankoop helaas mislukt en moest ik iemand teleurstellen. Dit alles buiten de schuld om van de tuinwinkel webshop. Zij hebben mij goed geprobeerd te helpen en hebben het aankoop bedrag terug gestort.

Prima prijs en service

Ondanks de feestdagen toch snel geleverd. Product voldoet aan de verwachtingen.

Supersnel, keurig verpakt en een extra geste! Kerststokje. Heel attent.

snel en goed

Alles in orde en erg snel.

Goede levering

Het was goed verpakt en heel en ook op tijd geleverd

Helemaal top, goed verpakt en snel gekregen

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.