Prima afhandeling

prima afhandeling en fijne spullen

De kerstlampjes doen het niet goed. De adapter heeft een probleem

De adapter is stuk. Als je er een klap op geeft doet hij het weer. Dit was overigens al bij de eerste keer aansluiten. Vervelend om hem nu weer uit de kerstboom te moeten halen om op te sturen, dus niet gedaan. Goeie service zou zijn dat er een nieuwe adapter wordt opgestuurd.

Top! Mooie grote poolster! Snelle en goede verzending. Dik tevreden, staat prachtig in de straat.

Wij hebben de poolster voor de hele straat besteld en het is een prachtig gezicht s’avonds! Iedereen is er heel enthousiast over.

Snelle en nette levering!

Goed product mooie kwaliteit

Snelle levering ondanks de kerst. Mooi product. Erg tevreden

Snelle levering makkelijk bestelbaar

Hele mooie kerstboom, snel bezorgd

Hele mooie kerstboom, voor ons nu het tweede jaar en daar gaan we een jaarlijkse traditie van maken! Op de afgesproken dag bezorgd, in een vast drukke tijd.

Goede hulp toen t niet lukte met de vvv-bon betaling!

Bedtelling vlak voor kerst gedaan. Wilde betalen net vvv bon maar dit lukte niet. Na telefonisch contact kreeg ik goede tips en stuurde men direct de grote doos op! Was precies op tijd in huis!

top service

zelfs in deze drukke tijd kwam het artikel keurig op tijd en was erg leuk verpakt nogmaals bedankt voor de goede service

(Te) hoge bezorgkosten

Ik zag net te laat dat er onder de €50,- bezorgkosten van €6,95 bijkomen (anders had ik er nog wel iets kleins bij besteld) De door mij bestelde regenlaarzen (van €48,-) waren helaas te groot, dus die moest ik terugsturen. Dat kostte me €7,20 Dus tja, of ik tevreden ben? Op die €14,- die nu in de prullenbak ligt na, heb ik niets aan te merken. Maar het zorgt er wel voor dat ik niet zo snel meer zal bestellen bij jullie.

Snel goed verpakt goed gevoel bij

Bestelling was er de volgende dag al er zaten kaarsen bij en glas en was perfekt verpakt. Bij het openen zag je gelijk een kerststokje met kerstgroet eraan, krijg je toch gelijk een lach op je gezicht

snel behulpzaam

aardig en snel

Snelle verzending en goed ingepakt

Voor herhaling vatbaar .

Alles correct verlopen .

Hartstikke goed!

Goede service, snelle levering en producten zorgvuldig ingepakt. Erg fijn!

Tot nu toe vlot het niet erg met de levering ..

Natuurlijk het is drukdruk maar langzamerhand wordt het wel levertijd. Misschien kunt u het bespoedigen. Factuuradres p. kwakkelstein Warder 145 1473pj Warder Nederland 0299404734 [email protected] De Tuinwinkel Online Opmerking klant liever niet door dhl laten bezorgen Factuurnummer 2021.12.0145 Factuurdatum 3 december 2021 Aflevermethode PostNL Betaalmethode iDeal Status bestelling Bestelling verzonden Omschrijving Stuk prijs Aantal Totaal Blackfox laarzen dames - 42/43 - Cheyennetoo - Kaki Blackfox laarzen dames - 42/43 - Cheyennetoo - Kaki Artikelnummer: 2998468 EAN: 3414903731423 € 48,90 1 € 48,90 Subtotaal € 48,90 Verzendkosten € 6,95 Totaal € 55,85 Totaal excl. BTW € 46,16 BTW bedragen BTW 21.0% over € 46,15 € 9,69 Leverancier De Tuinwinkel Online Kvk nummer 628 096 36 IBAN nummer NL33INGB0009105398 BTW nummer NL854965981B01 BIC nummer INGBNL2A

Wacht nog steeds op antwoord

Wil kerstartikelen halen. Maar gisteren pakte de webshop niet op.alle kerstartikelen de korting. Nog geen reactie op mijn mail.

Goederen waren zorgvuldig verpakt

Goede communicatie en verzending, maar product vrijwel direct kapot

In principe prettige ervaring, qua bestellen, communicatie, levering etc, maar het product bleek na 1x gebruiken defect. Heel erg jammer.

Geweldige Service!

De bloempot met diameter 14 cm was niet meer voorradig. Ze hadden een maatje groter, zonder extra kosten kreeg ik deze. Wat mij betreft erg attent en een heel goede service!!

Top service, foutjes snel opgelost

Afgelopen week 3 artikelen besteld, 1 daarvan bleek niet op voorraad en hier kreeg ik netjes een mailtje van. Door snelle reactie van beide kanten kon ik een vervangend product in hetzelfde pakket mee laten bezorgen. Van het andere artikel had ik 2 stuks besteld en bij aankomst van het pakket bleek dat er maar 1 was ingepakt. Ook dit werd snel opgelost en direct nagestuurd. Bedankt voor de goede service en prettige communicatie.

Mijn ervaring is uitstekend.

Ik had per ongeluk de optie ophalen ipv thuisbezorgd aangeklikt. Een medewerker had me hier opgewezen en dit erg snel omgezet. Keurig en vlot opgelost dus.

Prima!!

Prima service.

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.