Netjes en goede klantenservice

Mijn product is door postnl kwijt geraakt maar ze hebben t netjes opgelost

Makkelijk bestellen, snelle levering

Zoals hierboven omschreven makkelijk te bestellen, snelle levering en duidelijke communicatie.

Spullen niet geleverd

Spullen zijn niet geleverd en er word om mijn ervaring gevraagd? Waarom kan ik geen nul punten geven?

Top laarzen

De bestelling duurde enorm lang, maar door jullie goede communicatie is het perfect goed gekomen!!

Topservice!!!!!!

Paar dagen na mijn bestelling was ik al gauw klaar!! Mijn bestelling kwam maar niet! Na een mail kreeg hier ik al heel snel reactie dat ze het gingen uitzoeken! Nog geen dag later kwam er weer een mail! De bestelling was al bij post NL en helaas is daar vertraging op gelopen! De Tuinwinkel zou erachter gaan om Te kijken hoe of wat! Ze gaven me steeds een mail met welke stappen er waren genomen! Helaas voor mij is mijn bestelling zoek geraakt door post NL! Ik kreeg alle mogelijkheden namens de Tuinwinkel! Of nieuwe laarzen op sturen of mijn geld terug! Gewoon super service!! Zeer fijn dat het contact zo laagdrempelig is! Post NL is niks deze tijd, maar de Tuinwinkel daarin tegen een dikke 10! Service is net zo belangrijk dan de bestellingen die je plaatst!

Mooie producten, goede klantenservice.

Helaas was de bestelling nogal vertraagd door drukte bij post nl. Na contact met de klantenservice zijn de producten nogmaals opgestuurd en waren ze toen binnen 2 werkdagen bezorgd.

Slecht

Ik had problemen met mijn bestelling. Hierover gebeld pakket had vetraging. Een week later bericht gekregen van het bedrijf dat mijn pakket zoek was. Ik had de keuze een nieuw pakket opsturen of geld terug. Zeer netjes van tuinwinkel online !

Goede service, vlotte levering

Goede service en vlotte levering ondanks de december drukte. Goed ook dat de verpakking/verzenddoos gerecycled is.

Snelle levering en in goede orde ontvangen

Ik heb mijn pakket nog niet binnen.

Ik heb mijn pakket nog niet binnen.

Hele fijne laarzen en een super service

Fijne overzichtelijke site, divers aanbod met leuke producten. De blackfox laarzen zijn ideaal! Zitten heerlijk, goede kwaliteit, lekker zacht en warm.

Schitterende boom gekregen.

Ideaal. Snelle bezorging en niet meer zelf zoeken naar een mooie boom. Een mooiere boom hadden we zelf niet kunnen uitzoeken.

Prima producten, goede prijs-kwaliteit.

Prima producten, goede prijs-kwaliteit! Levering helaas 3 dagen later dan aangegeven, maar dat lag aan Postnl

Goede klantenservice. Aardig via de Mail

Goede ervaring

Goede ervaring netjes verpakt, producten zoals gedacht. Alleen jammer dat PostNL er bijna een week over deed om het pakket te bezorgen

Bijna perfect

Ik had aangegeven op jullie site om een berichtje van jullie te willen krijgen als tafelkleed weer voorradig was dit heb ik niet gekregen gelukkig op Instagram gelezen bij de mama van dat de kleden er weer waren en snel besteld !! Het tafelkleed is super !! En het kleed was ook snel in huis

Bestellen ging makkelijk, ook hielden jullie mij goed op de hoogte. Helaas werkte postnl niet mee, ipv donderdag afleveren is het maandag pas afgeleverd.

Goed verpakt

Correct!

Juiste levering in de beloofde tijd!

GoedeService

Vriendelijke e mail na hulpvraag en annuleren van bestelling.

Late levering

Item besteld voor 15;00 besteld volgende dag in huis. Die avond wel een mail Gehad dat het pakket was aangemeld. Maar bij de track info bleef staan dat het pakket nog niet was ontvangen. Tot op heden geen pakket 1 week verder inmiddels en te laat voor mij om kado te geven.

Wat ze zeggen en verzenden het klopt Het was op tijd en prima verzorgd netjes hoor

1 kapotte waterbal.....

Helaas, bij het uitpakken van de waterbal/vriendje op pakjesavond deed de gele bal het niet. Hevig teleurgesteld mannetje.... Gelukkig had ik er 2 besteld en die deed het wel. Alleen was die voor een ander kindje bedoeld.

Uitstekend!

Snelle levering. Helaas was er iets stuk. Keurig opgelost. Waarvoor dank. Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen.

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.