Mijn dochter heel blij gemaakt met de grote fleece trui. Verzending met post nl duurde wat lang en toen ik daarover mailde met tuinwinkel kreeg ik meteen antwoord! Helemaal tevreden!.

Top geregeld

Kom graag in de winkel maar nu door drukte geen tijd. Top dat het dan ook online besteld kan worden.

Mijn bestelling werd snel verwerkt. Helaas door drukte bij PostNL duurde uitlevering wat langer, maar inmiddels heb ik mijn bestelling binnen en ik ben erg blij met de mooie producten!

Goed bereikbare klantenservice

Telefonisch prettig contact. En komen afspraken na.

Mooi assortiment

Ik word altijd vakkundig te woord gestaan.

Heldere website

Perfecte klantvriendelijkheid

Fijne producten en super goede service en contact.

Mijn bestelling kwam onvolledig aan.

Ik had een bestelling geplaatst met 3 items en deze 3 items stonden op de pakbon, maar 1 item zat niet in de doos en ik had er al wel voor betaald. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon meldde dat het hun fout was en ik krijg geld terug. Ik moest er dus wel zelf achteraan en dat vind ik vervelend. Omdat de mevrouw meteen toegaf dat het hun fout was, zou ik ze toch wel aanbevelen.

Goed en snel

Goed en snel

Snelle en goede service

Leuke artikelen, webshop kon iets makkelijk opgesteld worden. Maar zeker voor herhaling vatbaar om hier nogmaals te bestellen.

Snelle en goede levering!

Groot assortiment en voorraad

Uitstekend geholpen met goed advies per telefoon

Producten moeilijk te vinden op de website.

Ik volg de mamma van, ze had een ontzettend leuk speeltje voor in bad. Verschillende categorieën bekeken, maar op de website nergens te vinden. Na de post van Annemarie met de link lukte het bestellen wel.

Mooie artikelen, goed verpakt en snel geleverd

Mooie artikelen, goed verpakt en snel geleverd

Een geweldige site

Door de mama van. (Annemarie Geerts) aanbevolen en zeker geen spijt van. Wat een fijne site/winkel is het. We komen zeker nog is terug.

Na bestelling werd er snel geleverd.

Super snelle bezorging en goede communicatie

Er was een product niet op voorraad en ze communiceerde goed en vriendelijk. Heel fijn! En hele snelle bezorging!

Ben super tevreden. Adequate en snelle levering

Werd fijn op de hoogte gebracht dat hetgeen ik wilde weer voorradig was. Bestelling geplaatst en deze werd netjes en snel geleverd.

Oplossing gezocht

Ik had een kerstboom met 30 lampjes besteld van 14,95 hierbij kwam 6,95 verzendkosten Bij aankomst waren er maar 19 lampjes Ik heb dus het boompje retour gestuurd omdat het niet compleet is en moest nog 7,45 retourkosten betalen. Na gesprek met de tuinwinkel worden de kerstboom plus de retourkosten terugbetaald

Snelle levering goed verpakt duidelijke site

leuk assortiment, zeer snelle levering

Erg leuk assortiment. Door de mammavan ontdekt. levering is zeer snel, top!

Kan beter

Bestelling geplaatst voor een aantal borden, maar kreeg bericht dat niet alles voorradig was. Misschien website zo aanpassen dat voorraadbeheer klopt. Wat wel netjes was, meteen geld terug van bord dat niet in voorraad was.

Zeer snelle levering en de laarzen passen perfect! Er zaten ook leuke kortingsacties voor een volgende aankoop bij.

Hele goede service

Heel vriendelijk geholpen, snel antwoord op mijn vragen. Toppie

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.