Gewoon goed!

Super leuke producten. Gaan met de tijd mee, en zetten trends. Goede, vriendelijke, snelle communicatie. Pakketten worden netjes verpakt, dozen hergebruikt, wat ik een enorm pluspunt vind.

Zeer nette service!

Snelle levering en vriendelijke mensen aan de telefoon. Snelle levering en keurige afhandeling.

Supersnelle levering

Dit kon niet sneller

goede en snelle levering

goede en snelle levering van de heerlijke herfstgeur van lampe berger

Retour service zeer slecht

Een bestelling gedaan van over de 80 euro en dan zijn de retourkosten voor je zelf heel erg raar . Slecht service kom nooit meer terug

zeer snelle levewring

Kerstverlichting binnen 24 uur in huis. Prima

Snel bezorgd, goed verpakt.

Snelle reactie en binnen twee dagen bezorgd. Goed verpakt.

Een artikel dat online niet te bestellen was, werd door de klantenservice direct gewijzigd in een artikel dat wel online te bestellen was. Heel klantvriendelijk! Super service! Nog dezelfde dag verstuurd. Ik ben zooo blij! :)

Nvt

Snelle afhandeling en goede communicatie! Mooie producten.

Ik krijg natte voeten in mijn blackfox laarzen

De binnenkant van de laarzen (voetzool) waren drijfnat nadat ik naar school en terug ben gelopen in de regen... een wandeling van bij elkaar nog geen half uur

Goede levering.

Ziet er netjes uit, snelle levering

Alles top geregeld

Snelle levering, mooi product en prima verpakt!

Netjes verpakt en snel geleverd

Snelle levering en als het even niet goed gaat met een ontbrekend onderdeel, wordt deze spoedig nagezonden. Ik ben tevreden.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik bestelde laarzen voor mijn zoontje en espresso kopjes. Dacht eerst dat de kopjes niet in de bestelling zaten, maar die zaten veilig en warm in de laarzen ;-) Ik ga zeker vaker bestellen… én langskomen!

Bestelling en levering perfect en op tijd.

Bestelling ging gemakkelijk. Levering was snel en correct. Alleen: blij gemaakt met een dooie mus; de kortingcode voor het cadeau bij de tweede bestelling werkte niet, dus bij mijn tweede bestelling géén cadeau. Maar ik ben net zo goed blij met mijn bestelde en geleverde spullen.

Een kleine klacht werd uiterst serieus genomen.

Goede service. Goede kwaliteit. Aanbeveling waard.

GEWELDIG service

Na lang twijfelen laats had ik toch deze geweldig laarzen gekocht op aan raden van Demamavan. Uiteindelijk kreeg ik ze binnen helaas helemaal verkeerd maat had voor me zelf 38/39 gekocht maar kreeg twee verschillende laarzen/maten meteen contact op genomen ze adviseerde op ze terug te sturen moest zelf even de retour kosten betalen maar kreeg het later terug gestoord dus uiteindelijk mijn laarzen op de post gedaan dus ik dacht ik wacht af waneer ik de juiste laarzen binnen kwamen maar een dag later stond de postbode aan de deur met de juiste laarzen nou dit noem ik nog een keer een nette goede service compleet En een paar dagen later stond de postkosten netjes op mijn rekening

Keurig optijd geleverd, netjes verpakt.

Gewoon prima

Snel geleverd, goed verpakt.

Geweldige online tuinwinkel.

Goede service Groot assortiment Snelle levering

Makkelijk besteld, duidelijke bezorgtijden, helemaal blij ;)

Super snelle service

Mooie overzichtelijke website. En snelle en nette bezorgd service.

Snelle levering en goed bedacht voor het verpakken van bestellingen! Oude dozen verbruiken! Ik had de blackfox laarzen besteld, super lekker warm

Snelle en nette levering

Snel en netjes geleverd . Heel tevreden over de spulletjes

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.