Producten was snel geleverd en wat er niet bij zat werdt de volgende dag geleverd. Men is echt klantvriendelijk aan de telefoon en doen ook wat ze zeggen. Het klopt als je zegt: Klant is koning...

Prima service , en snel

Goede aankoop

Nadeel alleen vind ik dat je pas bij gratis verzending heb bij 50 euro. De laarzen waren 48 euro.

Na bestellen op de website had ik binnen 2 werkdagen de bestelling in huis.

Snelle levering mooi en goed product

Super tevreden over de snelle levering. Product voldoet aan alle verwachtingen.

Snelle levering, goede kwaliteit. tevreden.

twee dagen later mijn spullen in huis. voldoet perfect aan de verwachting.

Zeer klantgericht

Erg goed geholpen

Fantastische service van topproducten

Aangezien ik in België woon, had ik verwacht dat het even zou duren alvorens mijn pakje zou aankomen. Niets was minder waar: nog geen 48 uur na het plaatsen van mijn bestelling, werd mijn pakje al geleverd! De producten zijn van topkwaliteit.

Mijn bestelling was er super snel en je kan zien dat er met zorg aan je pakketje is gewerkt. Mijn product was super goed in gepakt zodat het niet kapot zou gaan.

Snelle levering, goed verpakt en prijs/kwaliteit top

Snel geleverd!

Aan te raden hier te bestellen. Snel bezorgd en kortingsbonnen erbij

Snelle verzending!

Snelle verzending (volgende dag i n huis) netjes verpakt

verkeerde kleur gekregen

ik had antraciet besteld stond ook op de bon maar zat blauw in.retour sturen kost geld weer . jammer

Netjes verpakt binnen gekomen Dus super

Duidelijke website, snelle levering, helemaal prima!

Erg klantvriendelijk.

Hele goede service.

Goede levering

Snelle service, goede levering

Super fijn

Laarzen besteld en werden super snel geleverd. Ook zitten de Laarzen heerlijk.

Laarzen besteld die niet voorradig waren. Goed op de hoogte gebracht toen ze er weer waren.

Keurig geleverd!

Keurig geleverd!

Snel in huis, maar bij retour duur terugbetalen erg lang

Matig

Helder en duidelijk!

Mooie product, snelle levering

Fijne warme regenlaarzen besteld die verder online moeilijk verkrijgbaar waren. Snelle levering, de bestelling was de volgende dag al in huis.

Snel en goede communicatie

Heerlijke laarzen van blackfox gekocht voor mijzelf en mij dochter. Lekker geur kaarsje erbij, wij zijn klaar voor de herfst!

Prima levering

Product netjes verpakt. Hoeft niet retour dus daar geen ervaring mee.

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.