Netjes mail ontvangen wanneer de spullen weer voorradig waren. Besteld en netjes verzonden.

Mag beter verpakt.

Ik had winterlaarzen besteld. Maar dan wel zachte-uggs achtige laarzen. Deze zijn zonder extra bescherming in een vuilniszak voor vuurwerk verzonden. Het is echt een wonder dat ze heel zijn aangekomen. Mijn tip zou dan ook zijn verzenden in dozen. Al zijn het oude wijndozen. Ook kon ik nergens levertijden vinden. Nou had ik het wel al na 3 dagen binnen, maar ook niet meer van tegenwoordig :) Product helemaal prima!

Fijne en snelle levering van een top product

De gevoerde regenlaarzen van Blackfox besteld. Waren eerst niet beschikbaar maar netjes een mail gekregen toen het weer voorradig was. Super snelle en top levering, erg blij met de laarzen!

Zeer prettige samenwerking

Het artikel dat we wilden bestellen was tijdelijk niet beschikbaar. We kregen keurig een mail, dat het artikel weer op voorraad was. Twee dagen later hadden we het in huis.

Na bestellen, werd het pakket al snel thuis afgeleverd. Super dat jullie de dozen hergebruiken! Kortom tevreden klant.

niks op aan te merken

Netjes geleverd

Onze dochter is helemaal blij met haar nieuwe regenlaarzen. Zit er over na te denken om ze ook voor mezelf te bestellen.

Top snelle bezorging

Regenlaarzen voor de kinderen gekocht en waren precies zoals ik ze in gedachten had.

Snelle service!

Mooi om te zien dat jullie de dozen hergebruiken!

Uitstekende kwaliteit, goede, snelle service

Kwaliteit van product niet zoals verwacht

Op de foto’s leken de laarzen heel zacht en comfortabel maar in de praktijk waren het hele stugge plastic laarzen. Daarnaast is het retour sturen voor eigen kosten wat ik zeer klantonvriendelijk vind.

Wordt snel en correct geleverd

Makkelijk online bestellen, goed verpakt en snel bezorgd!

Ik heb zakken aarde besteld en zaden. Er bleek een ander item niet op voorraad en het geld daarvan was snelteruggestort. Uitstekend geregeld dus! Verder snel geleverd door een vriendelijke bezorger.

Geen problemen, snelle levering en milieubewust verpakt.

Het bestellen ging zoals het hoort, gemakkelijk. En de levering was snel. De bestelling was net als de vorige keer milieubewust verpakt.

Snel en vriendelijk

Omruilen in de winkel mogelijk na internet bestelling, aardig personeel en zeer hulpvaardig

Fijn en goed bedrijf om bij te bestellen

Eerst waren ze telefonisch reuze behulpzaam, en de daarna geplaatste order was de volgende dag al binnen. Een onderdeeltje bleek niet in de doos te zitten en was ook de volgende dag weer binnen. Fijn zo met hen te werken!

vriendelijke en snelle service

we werden netjes te woord gestaan en snel geholpen

Vervelende situatie

Was vlug thuis bezorgd maar 1 lamp werkt niet.

Niet geheel eerlijke behandeling

Mijn bestelde was als pakketje gestuurd, doch kwam niet aan. Post.nl had het teruggestuurd. Via e-mail contact gehad met een van de medewerkers en die schreef, dat er een nieuw pakket verstuurd zou worden, maar dat het retour pakket nog niet was ontvangen. Nu blijkt uit notitie op de factuur, dat het pakket wel terug was en dat het dus nogmaals werd verstuurd. Jammer genoeg was door al het gesol met dit pakket 1 flesje open gegaan en zat de gehele verpakking en nu ook de doos onder de vloeistof uit het flesjes. Wel geaccepteerd, maar roept wel vraagtekens op, waarom post.nl het in eerste instantie heeft teruggestuurd. Was het toen al lek met dit overigens giftige spul. Wees eerlijk en zeg wat er aan de hand is.

Topservice & kwaliteit

Heel Fijne communicatie. Netjes afgeleverd vanuit Rijswijk naar Groesbeek en beschadigd product netjes vervangen.

Bij ontvangst van mijn bestelde solar lichtsnoer bleek één lampje defect. Na telefonisch contact met een medewerkster, werd er meteen een nieuw lichtsnoer opgestuurd. Klasse!

Netjes geleverd en super snel

Snelle & correcte levering , goede prijzen

Snelle & correcte levering , goede prijzen

Kan niet beter!

Snelle levering, goed verpakt.

Prima shop, normale prijzen en vrij snelle verzending

Na bestelling en betaling verloopt de communicatie redelijk. De verzending is qua snelheid gemiddeld. Er zijn webshops die het sneller kunnen. De producten zijn netjes. Alleen had ik een mannenfohn die met gewoon plakband opnieuw was dichtgeplakt, deze werd als nieuw verkocht. Kan nieuw zijn maar geeft toch een raar gevoel. Verpakking verder netjes.

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.