Grandioos

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam & ruime keuzen van tuin en kamerplanten , je wordt gewoon blij als je in het rond loopt

Een mannenfohn bestelt, snelle levering en prima product. Werd duidelijk op de hoogte gehouden wanneer deze bezorgd zou worden

Verjaardagscadeautje!

Ik had in het opmerkingveld aangeven dat het een verjaardagscadeau is. Ze hebben het mooi ingepakt met kadopapier en verstuurd! Dat is echt topservice. Ze was er helemaal blij mee!

Prijs/Kwaliteit/Service op zijn top!

Ik heb een Tuinset bij een Tuincentrum gezien dat in de aanbieding was van € 1.599 voor 1.399. Zelfde Tuinset (EANcode Check) was bij de tuinwinkelonline voor € 999,-(zonder aanbieding) Online op zondag besteld. Maandag ochtend werd ik gebeld om een leverafspraak te maken. Dinsdag geleverd gekregen Vriendelijk bezorg personeel. Ze hebben het product gecheckt op compleetheid en gevraagd of ze het voor me ook in elkaar moesten zetten. Kortom Prijs/Kwaliteit/Service zoals het hoort!

Snelle levering netjes verpakg

Erg positief

Snel en voordelig

Snelle levering van de bestelde producten door De Tuinwinkel via PostNL. Voordelige producten.

Snel geleverd en product voldoet aan alle eisen zoals vermeld. Het zou alleen fijn als bij het product alle product informatie op de website erbij zou staan. Deze informatie heb ik nu op een andere webwinkel/website opgezocht.

Niet helemaal tevreden

Helaas was de bestelling eerst niet compleet. Het is wel na geleverd maar het lijkt net of het product weigert.

snel geleverd

precies wat ik zocht voor het bestrijden van ongedierte

Heel tevreden

Snelle, correcte levering. Producten van goede kwaliteit.

Duidelijke website, goede prijs, en heel goed dat de doos voor de bestelling een hergebruikte doos was!!

Makkelijk bestellen, niet goedkoop

Ik heb via het zien op facebook bij de Demammavan zo'n waterspeelding besteld. Heel leuk ding! Dat wel.. maar voor een badspeeltje incl verzendkosten 15eur vond ik prijzig maargoed soms wil je wat

Dikke prima, alles is verlopen zoals je dat mag verwachten. Ga zo door!

Alleen hoe kom ik met jullie in contact ? Heb al aardig wat mailtjes gestuurd, over het volgende , heb de led lampjes voor buiten bij jullie besteld , heb ze netjes op ON gezet , maar van dr helft doen het er maar 3 van. Ik wil graag of m’n geld terug of nieuwe . In afwachting van uw reactie Laura

Product was snel verzonden. Geen problemen ervaren

Top! Alles snel binnen!

Snelle service en alles is goed.

Geweldige en nette service

Fijne service ook als het op de site even niet lukt

Snel geleverd Alleen werd niet bericht wanneer t precies kwam

Snel en goed!

Snelle levering en leuke producten

Snelle prima levering

Goede, snelle en duidelijke communicatie

Leuke producten en goede, snelle en duidelijke communicatie

uit stekende service

na telefoon snelle bestelling bezorger vriendelijk en correct

De bestelling werd snel verzonden en werd netjes verpakt geleverd. De volgende keer bestellen wij weer hier.

Groot assortiment, top levering!

Een van de weinige winkels waar mijn gewenste Woodwick producten nog op voorraad waren. Besteld overdag en de volgende ochtend stond men persoonlijk met mijn bestelling voor de deur. Ik zou iedereen aanraden hier te bestellen!

Wat gaaf dat het persoonlijk thuis bezorgd werd!!

Ik dacht het het met postnl zou bezorgd worden, maar tot mijn verrassing werd het door Tuinwinkel zelf bezorgd. En wat zien de stoelen er mooi uit zeg!!

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.