Goede service en goede prijs

Snel geleverd. Netjes gebeld om moment van leveren af te stemmen. Aardige chauffeur die de tuinset kwam brengen.

Goede communicatie via mailing en mooie producten.

1 product was defect. Deze teruggestuurd en geld stond snel weer op mijn rekening. Overige goederen waren top. Snelle levering

Wat een super services!!!

Ik ga in de toekomst zeker nog eens bestellen!

Super fijn

Dank!

Slechte service

Vraag gesteld en geen antwoord. Veel artikelen niet op voorraad. Artikelen niet thuis geleverd maar moet ophalen.

uitmuntende service

De dag na mijn bestelling werd ik gebeld dat er één van de planten niet op voorraad was en of ik daarvoor in de plaats een andere, bijna gelijke wilde of anders deze plant laten vervallen. Een mailtje werd gestuurd met een afbeelding van de vervangende plant. Dat vind ik bijzonder, zoveel service. De bestelling zou snel worden bezorgd en dat was meer dan waar, toen de dag erop een medewerker belde om te vragen of het gelegen kwam dat hij de planten zelf kwam brengen. En ja, dat is dus een uitmuntende service. De planten zijn zo mooi, zo vers, geweldig.

Goede communicatie, snelle afhandeling

1 van de door mij bestelde planten was niet op voorraad. Ik kreeg keurig een telefoontje en vervolgens een mail met foto’s van vervangende planten waar ik uit kon kiezen. De plant die ik koos was iets goedkoper en het teveel betaalde bedrag werd snel teruggestort.

op tijd en vriendelijk

Helemaal super

Helemaal super

Een hele duidelijke site.

Het is makkelijk om te bestellen en het wordt snel geleverd. Ik ben zeer tevreden!

Goede en beleefde service

In eerste instantie kreeg ik een product wat ik besteld had niet binnen, toen ik hier contact over zocht kreeg ik snel bericht terug en werd het ook snel weer naar mij verstuurd. Goede service dus!

Super snel en prima

Helemaal sneller dan snel, prima service

Perfecte ervaring.

Zeer plezierige ervaring. Werd netjes gebeld dat een artikel niet leverbaar was en een alternatief werd aan geraden.

Gekregen wat was besteld, supersnelle levering

Supersnelle levering na een paar uur al gebracht. Goede kwaliteit van de violen en primula’s aanrader.

perfect

Netjes bezorgd, maar korting niet verrekend

Bestelling is snel en netjes bezorgd,maar korting is niet goed verrekend. Aangegeven bij de bestelling en in een aparte mail,maar geen reactie gehad. Hopelijk alsnog. Verder alles prima.

Voor herhaling vatbaar. Snel geleverd.

Had lekkere etherische oliën besteld. Keurig afgeleverd!

Duidelijke website Makkelijk te navigeren en bestellen Ook bij vragen etc word je goed geholpen

Netjes afgeleverd

Mooie bakken en goed afgeprijsd

Snelle levering en goed verpakt

Snel geleverd , mooie korting.

Makkelijk gevonden wat ik zocht , toen nog ‘n mooie korting er over heen. Snel geleverd.

Goedemiddag, Wat ik besteld hebt is heel snel geleverd. Mw.van der Wilk

Makkelijk besteld, snel geleverd

Prima ervaring. Werd netjes gebeld om aflevermoment te plannen,

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.