TOP

Goed assortiment en betaalbare prijzen en snelle levering

zeer goede verzorging

Van een zending per post had ik me niet veel goeds voorgesteld. Ik dacht dat de zaak het zelf wel kwam brengen, maar nee hoor, de planten kwamen per ......? zending.Zeer goed verpakt, niets was beschadigd. Dank u wel!

super snel

vandaag om 16.00 besteld de volgende dag bezorgd super zo snel heb ik het nog niet gehad. alles naar wens en erg goed verpakt top.

Voorraad webshop niet op orde

Vond het toch jammer dat na een hoop "geluid" op Insta het artikel weer voorradig was, ik 2 paar warme laarzen voor de sneeuw besteld had en na 2 dagen (!) Gemaild werd dat ze op waren.. Ik mocht annuleren hoor, maar ze kwamen er aan, uiterlijk zaterdag dus ik hoopte ze zaterdag te hebben. Uiteindelijk is het nu vrijdag 19 februari en zijn de winterlaarzen er en nu wordt het morgen 20 graden..

Dit was mijn eerste bestelling bij Tuinwinkel online goede sevice spullen gauw in his super

prima kwaliteit planten en snelle bezorging

is voor herhaling vatbaar

Topservice in deze drukke tijd!

Mijn vragen via de mail werden erg vlot en duidelijk beantwoord, top service. Producten waren goed verpakt en snel verzonden.

Makkelijk besteld zo in huis

Goede en snelle service

Helemaal goed. 1 aanbeveling voor bij de kamerplanten: Wellicht is het handig om bij de planten ook direct bijpassende potten aan te bevelen. Soms is het lastig inschatten of een bepaalde plant in een bepaalde pot/mand past

Een bestelling gedaan van Blackfox laarsjes op de website. Ik kreeg netjes een bericht dat deze maat ook niet meer op voorraad was. De keer erna waren ze niet geleverd en wederom kreeg ik je hier netjes een mailtje over. Zelfs toen de laarsjes er wel waren kreeg ik toch snel een mailtje dat de ze er waren en ze zsm op de post gingen. Doordat zij ons continu op de hoogte hielden zijn mensen ook bereid om langer te wachten.

netjes en snel geleverd

mooie laarzen besteld voor buiten, Goed verpakt en snel geleverd.

Super snel bezorgd

Snelle bezorging in deze drukke tijd. Waar ik bij sommige een week moet wachten was de bestelling er in 2 dagen. En de laarzen zijn super fijn

Super! Heel klantvriendelijk !

Super ervaring, klantvriendelijk en snelle levering.

Goed geregeld

Had mooie windlichten besteld echter werd er maar één geleverd, na contact is de andere snel nageleverd. Verbeterpunt is wel de communicatie. Had graag bericht ontvangen over de nalevering.

Super goede service

Ik heb al een aantal keer wat besteld en iedere keer wordt het netjes op tijd geleverd. Wil je een artikel retourneren dan kan dat ook gemakkelijk door het eventueel terug te brengen naar de winkel en binnen 2 dagen stond mijn geld alweer op de rekening! Een fijne website, een fijne service en goede producten. Ik ben zeer tevreden!

Zeer snelle levering, groot assortiment

Zeer snelle levering, groot assortiment

Gave fijne laarzen- Blackfox

Heel blij met de laarzen. Veel aan gehad in de sneeuw, zonder natte voeten hebben gehad. Kan ook makkelijk in plassen, geen water bij mijn sokken, top!

Prima levering en website!

Via @demammavan bij jullie terecht gekomen! Dik tevreden!

Super service!

Fijne service, goede spullen!

Prima.

Netjes bezorgd.

Goede beschrijving op de site en netjes bezorgd.

Snel geleverd en goed assortiment

Zeer snel geleverd en een lekker uitgebreid assortiment!

Snelle verzending en goed verpakt.

Snelle nette bezorging

Netjes bezorgd ik ben zeer tevreden

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.