Geleverd wat besteld is. Duurde wel iets langer dan verwacht. Kan ook door de pakketdienst komen.

Uiteindelijk tevreden. Duurde al met al wat langer dan verwacht. Wel keurig verpakt en gekregen wat ik besteld heb.

Heel tevreden

Mijn bestelling was makkelijk te plaatsen en werd ontzettend goed verpakt naar mij verzonden.

prima service - vlot bestelling ontvangen

prima service - vlot bestelling ontvangen.

Duidelijke site, goed verpakt, snel verzonden

Duidelijke site, goed verpakt, snel verzonden. Helaas na verzenden wel flink wat vertraging opgelopen bij PostNL, maar dat gaat natuurlijk buiten jullie om.

Zeer blij met mijn vazen

De vazen waren zeer goed verpakt en keurig verstuurd. Ben erg blij met de kwaliteit van de vazen. Echt blikvangers.

Prima en compleet geleverd

Nette en complete levering ontvangen. Zeker aan te bevelen!

Goede service, snelle levering

Goede producten, duidelijk bestelproces en snelle levering. En je krijgt elk pakketje weer een kortingscode voor de volgende bestelling. Je bent niets verplicht, maar wel handig als je nog iets wilt bestellen.

Goeie en snelle levering

Goede levering en snel. Volgende dag al binnen

Zeer snel geleverd, goede kwaliteit . Tevreden.

Ik had kattengras nodig maar toen heb ik toch maar zaadjes gekocht, binnen de korste tijd was mijn bestelling binnen, heel fijn

Bestel liever via een andere webshop

Laarzen besteld waarvan ik had begrepen dat ze klein vielen. Dat was niet het geval. €6,95 verzendkosten en daarna €7,25 retourkosten. Via een grote bekende webwinkel een kleiner paar besteld zonder verzendkosten en mochten ze niet passen zonder retourkosten. Volgende keer dus niet meer via de echte site maar via de grote webwinkel. Jammer. Ik snap dat een kleine webshop ook moet rondkomen maar nu heb ik eigenlijk €14 weggegooid. De laarzen zijn wel top. Bestelling is een paar dagen onderweg.

Helaas heb ik nog niks ontvangen!!!

Nog niets ontvangen!!

Super snelle levering goede sevice.

Mooie faux fur laarzen goede kwaliteit en waterdicht heerlijk warm. Goede prijs mooie kwaliteit regenlaarzen.

Goed op de hoogte gehouden van bestelling en verzending.

Mijn bestelling kwam goed verpakt aan. Toen ik een vraag stelde via de e-mail (duurde lang voordat ik m’n bestelling kreeg: lag aan post.nl) kreeg ik een fijn en goed antwoord.

Snel geleverd, mooi product en duurzaam verpakt.

Het product was snel en correct geleverd. Een extra kortingsvoucher werd erbij geleverd altijd leuk. Verpakt in een gerecyclede doos echt top.

Prima. Snelle levering

Prima snelle levering

Moest even zelf vragen of er al actie in bestelling was. Daarna gelijk reactie en snelle levering.

top snelle levering

Erg fijne laarzen!!

Supersnelle service

Snel bericht en ook snel verstuurd. Helaas heeft de postbezorgdienst enorme vertraging waardoor ik mijn pakket na een week nog niet binnen heb, maar daar kan de tuin winkel verder niks aan doen

Vlotte, snelle en vriendelijke communicatie

Mooie spullen geleverd. Goed verpakt. Superblij mee.

Goed.

Super goede duidelijke website snelle en fijne service

Positief

De bestelling werd binnen een aantal dagen geleverd. Ontving echter 2 linker laarzen. Na dit aangegeven te hebben via de e-mail is er met een dag al de rechter laars. Super service! Enige puntje van kritiek is dat het iedere keer een dag overheen gaat voordat er op een e-mail gereageerd wordt, verder helemaal oké

Prima! Snelle levering en mooie spullen

Makkelijk bestellen, prima prijs en super snelle levering!

Ruim assortiment met goede prijs kwaliteitverhouding en ook nog eens snel geleverd!

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.