Mijn bestelling is snel bezorgd en het was goed verpakt. Ik hou ervan dat doos hergebruikt is. Dat is nog eens meedenken met het milieu en een. Indragen leveren aan duurzaamheid. Alle beetjes helpen.

Heel goed!

Snel en persoonlijk contact

Heel fijn en snel contact n.a.v. een vraag en al lopende bestelling. Snelle, goede en mooie levering. Zeker een aanrader.

Perfecte service

Duidelijk en snel

Duidelijke website en snel bezorgd

Snel geleverd.ondanks de drukte van de feestdagen en de laarzen zijn echt fantastisch

Goede service!

Ik was iets vergeten te bestellen en ondanks de kerstdrukte deden ze alle moeite het er nog bij te krijgen.

Super geregeld

Vriendelijk thuis gebracht en snel ook.

Zeer netjes en snel zelfs in kersttijd

Bestelling supersnel binnen zelf in de drukte van kerst bij winkel en pakketdienst!

Snelle levering, vriendelijk contact, leuke producten.

Tevreden!

Ondanks de drukte tijd rondom de kerst een super snelle levering! De kinderen zijn heel blij met de popcornpan voor buiten. Verder nog een cadeautje erbij, bedankt voor de lekkere chocolade. Leuke verrassing.

Goed initiatief

Kon ik toch kado voor kerst geven

Snelle levering+presentje, erg attent!

Snelle levering ondanks de drukke kerstperiode.

Mooie kerstboom, op tijd bezorgd

GroenRijk heeft bij ons een mooie kerstboom fijn op tijd bezorgd

Kerstverlichting

De kerstverlichting die op voorraad was werd maar niet bezorgd. (Besteld op maandag) Na mailen geen reactie. Na bellen de belofte dat ik gemaild zou worden met de status. Mail kwam niet. Zelf weer gebeld. Status kon niet gegeven worden aan de telefoon , weer de belofte dat ik gemaild zou worden. Toen kreeg ik uiteindelijk de status te horen (op vrijdag) . Kerstverlichting niet meer voorradig. Mijn order was totaal over het hoofd gezien. Ik kreeg mijn geld terug en dat was het. 5 dagen lang gewacht met boom versieren in afwachting van de levering of in iedergeval een bericht van hun kant. Super slordig. Toen ik op de site keek stond het artikel nog steeds op voorraad. Ik zal dus niet de enige teleurgestelde klant zijn vrees ik. Onder het product ook nog de belofte: snelle levering Zucht... Nu moet ik elders lampjes bestellen.. en zal het pas in de loop van volgende week binnenkomen (weekend ertussen) Zeer slechte klantervaring. Een tegoedbon was passend geweest bij deze slechte afhandeling.

Fijn aanbod, goede prijzen en snelle levering

Ik kon allemaal leuke dingen uitzoeken in de webshop en het was super snel geleverd.

Heel snelle levering en mooie producten!

Ik was een beetje bang voor de levertijd ivm vertragingen bij oa PostNL. Zeer snel geleverd! Vrijdagavond besteld, zondag al bezorgd. Complimenten voor de snelle service en jullie duidelijke website.

Snelle levering en makkelijk te bestellen.

Op de site is bestellen makkelijk, mijn product was snel verzonden en geleverd. Ik had een vraag via de mail en kreeg vrijwel direct antwoord terug. Ik had iets breekbaars besteld en dit was erg goed en veilig ingepakt.

er was iets fout gegaan de bezorg dienst had mijn bestelling retour gestuurt maar na 1 belletje was het meteen geregeld en kreeg ik het bestelde alsnog na 1 dag binnen

mooi kerstboom

Mooi kerstboom, op tijd geleverd.

Snelle service en goed bereikbaar voor vragen omtrent de levering

Mijn bestelling was niet meteen leverbaar, na uitlevering goed op de hoogte gehouden omtrent de levering. Blij met mijn bestelling. Vriendelijk en heel behulpzaam te woord gestaan door de medewerkers.

Prima product voor prima prijs

Goed omschreven producten. Snelle aanvullingen. Binnen enkele dagen in huis.

Na moeilijke start, alles uiteindelijk perfect

Had laarzen voor mijn zoontje besteld maar die bleken te klein. Heb direct gebeld met de vraag hoe te handelen ... de mevr aan de telefoon wist het niet .. ik moest maar mailen. Dat heb ik gedaan maar er kwam geen reactie ... heb toen zelf maar de laarzen nogmaals besteld en betaald en de andere retour gestuurd. Ik meen wel 3 mails gestuurd te hebben waar uiteindelijk heel vriendelijk op is gereageerd. Toen ik de mail kreeg dat mijn retour ontvangen was zou het een dag of 5 duren voordat ik mijn geld binnen zou hebben. Dit stond tot mijn verbazing de volgende dag al om mijn rekening .. eind goed al goed. En de laarzen zijn geweldig.

Prima tuinwinkel

Prima kweek grond voor op de volkstuin

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.