Goede en persoonlijke service

Een van de door mij bestelde producten was niet op voorraad. Er werd keurig contact opgenomen per mail om te overleggen en ik heb het reeds betaalde bedrag snel terug ontvangen.

redelijk tot goed

de boom is keurig bezorgd. Helaas geen verzorgadvies erbij. Jammer dat er bij het te bestellen boompje stond dat er geen bezorgkosten boven de 50 euro berekend zouden worden. Helaas werden die wel berekend. Na vermelding dat ik hierdoor niet verder zou bestellen, werd er terug gemaild dat ik nu er toch bezorgd kosten waren berekend is wel andere producten kon bestellen. Helaas werden de bezorgkosten niet terug gestort. Koop je in de winkel/tuincntrum dan krijg je ook nog klantenpunten. Helaas is dit niet mogelijk digitaal.

Goede producten

Heel erg fijn dat ze de dozen hergebruiken!

Zeer snelle service

Woensdag bestelling geplaatst, donderdag konden we het al na 12.00u ophalen! Heel fijn, bedankt!

Super service!!

In deze door de kerst toch al drukke periode en dan ook nog de drukte van de lockdown erbij kwam ik erachter dat mijn led lampjes op batterijen zoek waren.Ik vond gelukkig 2 lengtes op de site van Groenrijk 't Haantje en heb ze op hoop van zegen besteld.Niet alleen waren ze er supersnel en ruim voor de kerst omdat eigen personeel nu bezorgd..maar het is ook nog superkwaliteit.Mijn kerst is gered en ik ben superblij met deze fantastische service!!

goede follow-up

paket bijzonder lang onderweg geweest. oorzaak post NL Neemt niet weg dat het ontbreken van een track & tracé systeem noodzakelijk is.

Mijn bestelling snel ontvangen

Helaas niet tevreden met mijn bestelling en terug moeten sturen... En helaas €7,25 moeten betalen om het terug te sturen.

Prima service,mooie kerstboom

De brstelling via dewebsite ging vlot. De aflevering keurig op tijd. Mooie b Kerstboom

Snel en mooie producten

Snelle levering, ik ben tevreden!

geweldig echt een cadeau

Op 16-12-2020 werd mijn kerstboom bezorgd. Keurig op tijd en wat een prachtige boom. De bezorger nam zelfs de moeite mij te helpen de boom in de voet te zetten en op de daarvoor bestemde plaats. Kortom een prachtige boom met een geweldige service. Volgend jaar doe ik het beslist weer zo.

Duurde lang voordat ik ze binnen had maar dat kwam door drukte Postnl

Prima service, ze namen contact op na mijn melding dat het zo lang duurde. Goede communicatie en nu naar tevredenheid mijn laarzen aan. Heerlijk warm, zitten heel fijn!

Slecht

Er was verwarring over mijn bestelling. Na een melding werd dit goed opgepakt en heb ik de bestelling alsnog ontvangen. Tevreden over de producten.

Thuisbezorgd plus plantje, super!

Super service super vriendelijk

Me, na een bestelling waarvan het product door vele bestellingen niet leverbaar was, snel duidelijk en perfect geholpen zonder dat ik daarnaar heb hoeven vragen. Heel tevreden

Goede levering

Alles zoals afgesproken verzonden en artikelen zijn zoals aangegeven op de website. Prima service en snelle reacties op vragen na aankoop van een product.

Perfect geregeld

Alles in één pak, toffe laarzen, dank je wel

Gemaild met en vraag snel antwoord dat is fijn.

Prima boom, goede kwaliteit en netjes geleverd

Wij hennen een Nordmann voor 39,95 EUR besteld. Binnen 1 week keurig zoals aangegeven geleverd. Rechte volle boom, mooie verdeling in takken. valt nauwelijks uit. Zeer tevreden. Volgend jaar weer!

Prijs kwaliteit is echt top!

Website is overzichtelijk, snelle bezorging met gewenste tijdsdeel (ochtend of middag), mooie boom! Prijs kwaliteit echt waard! Volgend jaar ga ik weer bestellen via www.detuinwinkelonline.nl

snel en betrouwbaar

Levering was zorgvuldig en snel; de kwaliteit van de boom was helaas niet goed. Ondanks de lage prijs, verwacht je wel een sterke boom van een tuincentrum.

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.