Helemaal zoals het hoort

Ruime keuze en een gezellige overzichtelijke website die door de @demammavan werd aangeraden. Vergat alleen stom genoeg de korting namens haar in te vullen. Het buiten speelgoed vind ik bij jullie verrassend.

Snelle levering. Helaas was één van de bloempotten kapot aangekomen. Fijne en snelle communicatie en erg snel mijn geld weer terug gekregen. Top!

Mooie vaas besteld. Was super goed ingepakt en helemaal heel aangekomen.

Mooie grote citroen vaas mogen ontvangen

Via lookalinterior instagram bij jullie gekomen. Online bestelling geplaatst. Er was wat aan de hand is top opgelost. Hele fijne communicatie snelle service. Helaas woon inbouwt in de buurt. (wel beter voor de portemonnee haha)

Top ervaring

Snel en correct geleverd

Super snelle levering

Vandaag besteld, morgen in de bus. Zo snel heb ik een bestelling ooit binnen gehad.

Groot assortiment.

Alles goed te vinden op de site. Perfect

Een zaak met hart en aandacht voor de klant

Zeer vriendelijke en servicegerichte medewerkers.

Vloeibaar tuinproduct was gaan lekken ...

Dop van vloeibaar tuinproducten zat niet goed dicht waardoor dit was gaan lekken. Zag ik bij het uitpakken. Kon ik zo ook niet terugsturen ... Voortaan bestel ik dus geen vloeistof op deze manier. Zou beter i gepakt moeten worden.

Exceeded expectations

Package received in timely manner, product was well packaged and as described. Happy customer!

Prettige winkel om online te kopen

Al een aantal keer een bestelling gedaan bij deze winkel. Klantenservice is vriendelijk en toegankelijk. Bestelde producten worden netjes en optijd geleverd.

Top! snelle levering/ afhandeling.

Donderdagavond laat besteld, zaterdag in huis. Goeie snelle service!

Prima service , zeer snelle levering !!!

Heb Birdbox besteld ; snel geleverd. Ben er blij mee !!!

Kleine voldoende

Ik wilde een cadeaukaart online verzilveren. Diverse pogingen en een uur later lichtelijk gefrustreed een mail gestuurd naar de klantenservice dat het niet lukte omdat ik constant de melding kreeg dat het kaartnummer niet klopte. Ook telefonisch contact gehad en daar vroegen ze om het factuurnummer. Genant om aan de gulle gever van de cadeaukaart om een factuur te vragen. Via de mail werd het "probleem" opgelost. Nogmaals proberen dan maar, lukte weer niet. Geen saldo op het kaartnummer volgens de site. Nogmaals gemaild. Wederom opgelost volgens de klantenservice. Toen lukte het wel. Dus....een kleine voldoende voor de algehele ervaring.

Zeer goede service

Reageren zeer snel op de mail en hebben mijn bestelling dezelfde dag nog verzonden. Goede service

Ondanks dat ik in het noorden van het land woon, was de bestelling snel geleverd.

Bestelling netjes en snel geleverd! Via de mail snelle en fijne reactie

Goede service in de winkel, Intratuin Nuenen, door het artikel op te zoeken en te adviseren welk filiaal dit artikel op voorraad heeft. Goede service van de tuinwinkel online, per telefoon. Beide filialen, nemen de vraag van de klant serieis, nemen tijd voor de klant, doen echt moeite voor de klant, dus zeer behulpzaam en vriendelijk, top!! Artikel was goed verpakt en snel binnen en de kwaliteit van het artikel is ook top!

Snel, netjes verpakt.

Doen wat ze afspreken

Goed verpakt en meteen verstuurd

communicatief en vriendelijk

perfect

Producten zoals verwacht.

Goed contact gehad nadat niet alle artikelen op voorraad waren. Snel geleverd en voldoet aan verwachting.

Mijn bestelling is in 2 keer verzonde,de modderschort kwam pas later binnen,keurig een mail hier over gehad,er ontbrak iets van de modderkeuken,keurig later geleverd.Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Topservice!

Na een telefoontje hebben ze meteen m’n bestelling de volgende dag verzonden! Zo hadden we op tijd het cadeautje in huis! Super service!

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.