Snelle, nette levering.

Super snelle levering en een heel leuk product

Een modder keuken voor de kinderen besteld. Ze zijn er al dagen zoet mee. Simpel maar heel leuk en ook qua kleur niet verkeerd in de tuin.

Leuke artikelen

Leuke artikelen op de site en betaalbaar. Alleen jammer dat ik het nog niet heb ontvangen, maar dat ligt aan PostNL.

Snel bestel- en leverproces

Bestellen was makkelijk en levering snel en compleet. Zeer tevreden.

Mooi product, snel geleverd

Mooie windvanger

Snelle bezorging!

Cadeautje voor iemand besteld en dat is ruim op tijd bezorgd! Diegene heeft het nog niet van mij gekregen dus het is nog niet uitgepakt. Maar de bezorging en info per mail daarover was top! Alle vertrouwen dat het met de inhoud ook goed zit

Nette prijs, snel geleverd

Snelle levering en fijn product

Snelle levering en een heel fijn product, de blackfox klompen

Snelle services!

Bestelling met gemak geplaatst. Levering zeer spoedig en de breekbare plantenpotten waren secuur ingepakt. Top.

Alles Perfect !

Snelle levering, product precies zoals verwacht! Top

KEURIGE AFHANDELING VAN DE ORDER

XX

Super, mijn opmerkingen zijn goed verwerkt!

Ik kon niet kiezen welk printje ik graag wilde hebben op de website. Met enige terughoudendheid heb ik het bij de opmerkingen ingevuld en inderdaad, twee dagen later precies mijn voorkeur in huis

Prima serive en levering.

Fijn dat er ook gedacht en gewerkt wordt aan duurzaamheid. Producten worden geleverd in al eerder gebruikte dozen. Leuke producten en prima service.

Meedenkend en snelle handelingen

Stipte levering van het bestelde.

Prima, zoals het moet zijn!

Klantvriendelijk

Telefonisch benaderd omdat er iets mis was met de verpakking. De inhoud was goed alleen het doosje was een beetje beschadigd. Hiervan werd ik dus op voorhand van op de hoogte gebracht prima service dus.

Besteld en meteen de volgende dag bezorgd

Keurig snel geleverd

Goede service, goede producten.

Het bestellen, zoeken en betalen ging heel makkelijk. De items zijn heel vlot verstuurd en aangekomen!

Nu wel prima houten wissellijsten

Mijn eerste wissellijst die ik bestelde viel al uit elkaar toen ik hem uitpakte. Zelf verstevigd en gerepareerd!! De 2 laatste exemplaren die ik bestelde waren goed van kwaliteit.

Top service!

Binnen een dag waren wij windlichten al binnen. Prachtig product!

Geen afspraak kunnen maken over bezorging

Ik vraag altijd om eerst telefonisch contact op te nemen voor de bezorging. Gewoonlijk gaat dat goed en wordt er een afspraak gemaakt over de bezorgtijd. Dit was deze keer helaas niet gebeurd. Graag volgende keer wel weer eerst een telefoontje, zodat ik thuis ben als de bestelling wordt afgeleverd.

Snelle service, goede producten.

Tevreden.

Heel goed.

Heel goed en snel geleverd

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.