Super service en snelle levering!

Al meerdere malen hier besteld. Altijd snel verzonden en keurig aangekomen. Ook via de mail snel contact en gelijk top oplossing. Al bij meerdere mensen aanbevolen en die hebben dezelfde ervaring!

Een klacht werd meteen recht gezet, super!

Er was een huisparfum kapot gegaan tijdens verzending, ik kreeg meteen een nieuw flesje toegestuurd, hele fijne service!

Alles prima, snel verzonden

Alles prima, snel verzonden

Snelle levering en keurig verpakt

Nette communicatie

Mijn pakket was volgens PostNL bezorgd, echter nooit iets ontvangen. Naar de winkel gebeld en geholpen door een hele vriendelijke dame die moeite heeft gedaan om te achterhalen waar het pakket is gebleven. Kwam afspraken die ze maakte met mij netjes na en binnen de kortste keren heb ik mijn bestelling ontvangen! Wat een topservice! Ik heb een heerlijke warme trui ontvangen!

Hele fijne en snelle service

Heel fijne winkel met breed assortiment. Heldere communicatie en vriendelijke klantenservice!

Snel geleverd en goede communicatie!

Ik had besteld en het is sneller geleverd dan ik verwacht had. Goede updates over de mail, top!

Snel verzonden

Alles goed verlopen. Pakje is snel verzonden en keurig verpakt!

Snel geleverd en leuke huggle voor m'n dochter

Goede snelle levering

Prachtige en warme hoodie besteld. Snel geleverd, fijn product.

super snelle service

Mijn bestelling was de volgende werkdag al bezorgd! Goed ingepakt zodat deze zonder beschadiging aankwam. Zag er hetzelfde uit als op de foto's van de website! Min punt dat Post NL het pakket niet thuis bezorgd heeft maar meteen naar afhaalpunt waardoor het zware pakket door mij zelf in de auto vervoerd moest worden.

Artikel de volgende dag al bezorgd. Heel tevreden

Snelle levering en overzichtelijk webshop

Overzichtelijk en ruime keus voor het hetgeen wat ik zocht en heb gevonden.

Duidelijke websitebezoek en snelle levering.

Fantastische service

Geweldig geholpen door Lynn van de klantenservice. Ik had iets besteld dat niet meer op voorraad was, Lynn mailde hierover en kwam met een alternatief. Super vriendelijk in de communicatie en erg tevreden over de bestelling. Zeker aan te bevelen!

Teleurgesteld

Mijn zoon was teleurgesteld toen de doos open ging wat er in zat stond niet op het plaatje. Wij dachten een rups besteld te hebben met een rond hoofd 3 bollen buikjes en 6 pootjes zoals op de afbeelding. Hij had een rups met pootjes die was stuk dus hij wilde heel graag zo een zelfde terug deze zijn bijna overal uitverkocht alleen jullie hadden deze nog dachten wij jammer genoeg kreeg hij een hele andere rups als op de afbeelding

Snelle verzending

Keurig op de bon geschreven dat een klein artikel in de laars was gestopt

Snelle service, prima retourmogelijkheden. Bij opmerkingen gevraagd of ik de laarzen kon ruilen voor een maatje kleiner en dat werd gelijk toegestuurd.

Mooie laarzen besteld en binnen 2 dagen in huis

Prima, snelle service

Prima snelle service. Mooie producten.

Top product en snel ontvangen.

Alles in orde en snel geleverd . Black fox laarzen zijn super , warm en 100% waterdicht . En nog leuk om te zien ook .

Snelle levering en fijn contact

Op een vraag werd meteen geantwoord per mail. Vriendelijke klantenservice. Snelle levering, product goed verpakt.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

snelle levering mooi product

Jammer dat de webshop niet goed functioneerde ik wilde bijbestellen maar dat lukte niet

Keurig verpakt Snel binnen Voldoet aan de verwachtingen

Laan van t Haantje 22

2288GT Rijswijk

Over De Tuinwinkel Online

De Tuinwinkel Online is een onderdeel van tuincentrum GroenRijk 't Haantje in Rijswijk. In Rijswijk (Zuid-Holland) hebben wij een fysiek tuincentrum en kun je veel van onze producten ook in het echt bekijken. GroenRijk 't Haantje is een zeer eigentijds en compleet tuincentrum in Rijswijk (gerenoveerd in 2016) met ouderwetse normen en waarden op het gebied van vakkennis, kwaliteit en service. Eigenlijk een flink aantal speciaalzaken onder één dak. Vol inspiratie om de tuin, het dakterras of het balkon in te richten. Ook voor sfeer binnenshuis, denk aan binnenpotten, luxe vazen, kamerplanten, kaarsen en huisparfums van bekende A-merken. Met een overzichtelijke presentatie, ruime opstelling, een tuincafé en meer dan voldoende parkeergelegenheid is een bezoek aan ons tuincentrum een echt uitje. In onze webshop de tuinwinkel online is een deel van ons assortiment te bestellen voor wie voor gemak kiest en of liever de deur niet uitgaat.