Lekker

Bigallet lekker hoor helaas ging er iets mis met de bestelling en kreeg ik een verkeerd product. Ik heb een email gestuurd een week geleden maar helaas,tot op heden niks gehoord. Erg jammer.

• Bezorging door PostNL

Salut Peter, Dank voor je feedback. Ik heb je e-mail gemist. Maar geen paniek. Ik bel je even en dan zet ik het vandaag nog recht. Groet, Jeroen

Ik heb een siroop besteld om te proberen. Wat ik niet had verwacht dat de bestelling inderdaad de volgende dag al bezorgd werd, gewoon uitstekend. Ik werd ook heel goed op de hoogte gehouden van het bestelling proces en dan is de siroop (cola) ook nog heel erg lekker. Bedankt en ga zo door.

• Bezorging door PostNL

Snel en correct geleverd.

Precies wat ik zoek.

Helemaal top.

Prima service, duidelijk en snel geleverd.

• Bezorging door PostNL

Zoals altijd geweldig!! Produkt is perfect, de verzending is snel en zorgvuldig evenals de communicatie.

Zeer prettige ervaring

We waren in de buurt en konden een paar uur na de bestelling al afhalen aan de Dorpstraat in Castricum.

• Bezorging door PostNL

Was een zeer snelle levering en nu de smaakjes testen

• Bezorging door PostNL

Prijs kwaliteit is top !!

Goede service, aardige mensen, heerlijke siropen voor een schappelijke prijs.

• Bezorging door PostNL

Direct na de vakantie van de medewerkers besteld en direct verwerkt. De levering was snel en goed ontvangen. De siroop wordt viel in de smaak.

TOPTENT

Fijn bedrijf, goede en zeer snelle levering en wat een lekkere sapjes.

• Bezorging door PostNL

Goede service..zeer goede stropen.. zeer goed afgewikkeld.. Binnen 1 week thuis..dus Top

• Bezorging door PostNL

Pakket zoekgeraakt door post.nl Binnen een week heeft de bigalletshop een nieuwe doos gestuurd. Tussendoor ons op de hoogte gehouden, zeer goede service!

• Bezorging door PostNL

Snelle levering en lekkere producten

Bestelling is weer snel geleverd. Wij bestellen altijd de suikervrije varianten, erg lekker.

Magnefique

Snel bezorgd, de siroop is heerlijk.

De heerlijkste Franse limonade

Bigalletshop levert snel de heerlijkste Franse limonades, die iets duurder zijn, maar absoluut de moeite waard. Het hele gezin geniet ervan, bijna een mini-vakantie in een fles!

• Bezorging door PostNL

Na problemen met leveren als goed gekomen

• Bezorging door PostNL

Beste Leendert, wat vervelend dat PostNL je pakketje nog niet heeft bezorgd. Zo nu en dan gebeurt dat en deze keer ben jij de ongelukkige. Sorry daarvoor. Inmiddels heb ik navraag gedaan. In de regel duurt het zo’n 2 werkdagen voirdat er een antwoord komt. Heb je nog even geduld? Mocht jouw pakket definitief zoek geraakt zijn, dan stuur ik je na mijn vakantie, in de week van 12 augustus, een nieuwe toe. Met zoete zonnige groet, Jeroen van Bigalletshop

Superr siropen

Wij zij helemaal verslaafd aan de super lekkere siropen.Willen nooit meer wat anders.

Gewoon goed, en snel.

Gewoon goed en snel.

• Bezorging door PostNL

Heerlijk verfrissend voor de zomerdagen

Mijn vrouw en ik waren enthousiast over de vele smaken die aangeboden werden. We hebben de Citroen smaak geprobeert en die bevalt ons prima. Wordt ook netjes verpakt. Alleen jammer dat PostNL wat langer deed over de bezorging maar het was het wachten meer dan waard!

• Bezorging door PostNL

Heerlijke siropen, kwaliteit is uitstekend. De flessen van 1 liter zijn er in een grote variëteit, de ene nog lekkerder dan de andere. Snelle verzending en fijne service.

• Bezorging door PostNL

Snelle levering en netjes verpakt

Positief en de eerste siroop smaakt heerlijk

• Bezorging door PostNL

Ik heb al meerdere keren besteld.. En altijd komt het snel en keurig op tijd zodat we weer lekkere drankjes in huis hebben. Prima bedrijf.

• Bezorging door PostNL

Klanten blij met heerlijke limonade

We zijn heel blij dat we Bigallet kunnen verkopen. Ze bieden een grote verscheidenheid aan smaken. En de service van de leverancier is uitstekend ‘

Uitziende service

Snel en netjes bezorgt prima!

• Bezorging door PostNL

uitstekend, snel en veilig geleverd, super lekker en voordelig in gebruik

Ik ben helemaal weg van het product, de keus is reuze en allemaal erg lekker en voordelig in gebruik. Vele malen gezonder ook. een top product waar ik heel blij mee ben. Veel mensen die dit proeven zijn overgehaald door mij om ook dit te gaan gebruiken ipv de supermarkt producten

• Bezorging door PostNL

Merci, Marijke. We gaan er bijna van blozen :-)

Handelstraat 22

1901 VA Castricum

06 14009251

Over Bigalletshop

Bigalletshop is de exclusieve importeur van de lekkerste siroop uit Frankrijk. Bigallet siropen zijn uitsluitend online verkrijgbaar en worden binnen 2 werkdagen verzonden door heel Europa. Ambachtelijk gebrouwen volgens traditioneel Bigallet familierecept aan de voet van de Franse Alpen. Uitsluitend natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Het assortiment bestaat uit tradidionele limonade siropen, koffiesiropen en siroop (vruchtenconcentraat) zonder toegevoegde suikers. Deze heerlijke siropen zijn super als limonade. Maar ook de ultieme smaakverrijking voor koud, plat kraanwater of als toevoeging aan bruiswater uit een fles of uit uw SodaStream sodamaker. De exclusieve koffiesiropen zijn de ultieme smaakverrijking voor koffie, thee, warme melk of pap. Maar ook geschikt als smaaktoevoeging bij koekjes, taarten en cakes. Bigalletshop.com