Op tijd geleverd en op tijd de terugbetaling op rekening gestort. De enige minpunt, dat de klant verzendkosten moet zelf betalen en niet de goedkoopste, als kleding past niet.

Snelle afhandeling !

Heel tevreden met mijn aankoop ! Goed geregeld

Precies zoals ik het had verwacht.

Mooie linnen heren colbert besteld. Snel geleverd. Zeer responsief en professionele service.

Snelle levering.

Mooie broek en snelle levering. Betaalbaar.

Handige website en snelle levering

Ik had een mooie korte broek gezien in een winkel, maar helaas niet meer in mijn maat. Gelukkig bij Groosman wel. Snel besteld en bijna nog sneller geleverd.

uitstekende service

jurk was precies zoals op de foto en ook in Belgie zeer snel geleverd!

TOP!!!!!!!

Goede website en snelle levering. Een aanrader deze winkel

Super service!!

Snelle levering en erg behulpzaam.

Snel geleverd, goed verpakt. Super tevreden.

Short besteld, heel snel geleverd ondanks de zomerperiode, keurig verpakt. Zonder tig e-mails. Fijn! Ik kom zeker nog eens terug.

Nat en stuk

Broek wordt geleverd in een papieren zak. Om de broek zat geen bescherming. De verpakking was gescheurd en de broek doorweekt. Ook was er een knoop af. Heb de broek laten drogen en dd knoop er weer aangezet. Omdat hij verder nergens meer verkrijgbaar is heb ik hem gehouden.

Fijne webshop, aanrader!

Gave jurk gescoord voor de komende zomervakantie. Supersnel geleverd en mooi verpakt. Bedankt team Groosman!

Goed, goed geprijsd én snel geleverd!!!

Vanaf moment van bestellen tot aan moment van afleveren, goede communicatie via de mail. Geen onzinmails. Ook snel bezorgd.

Snelle bezorging van Groosman.

Groosman heeft een goede service en snelle bezorging. Binnenkort weer de winkel " live" bezoeken in Sluis

als je echte online bedrijven gewend bent valt dit tegen

Proces retourzendingen wordt heel ingewikkeld gemaakt met aanvraag retourstickers (op vrijdag aangevraagd en op maandag pas gekregen) en de retourkosten die je zelf moet betalen. Ook de leverduur lijkt gebaseerd te zijn op een 5daagse werkweek

Snelle goede service.

Vandaag besteld morgen in huis maken ze echt waar!

Super winkel

Gebeld, besteld en de volgende dag in huis. Dat noem ik nog eens snel geregeld.

Goed verpakt, snel geleverd ,goed geïnformeerd Dus fantastisch, dank jullie wel. Een tevreden klant uit Landsmeer

Bestellen op de website ging makkelijk, duidelijke e-mails over bestelling en verzending en snel geleverd.

Bestellen, online, levering ging allemaal snel en probleemloos. Voor herhaling vatbaar!

Minder content met post nl

Snel geleverd wat ik besteld heb

Mooie kleding van a fish named fred. Netjes en op tijd geleverd

Zou dit bedrijf aanbevelen aan anderen. Goeie communicatie.

vlotte bediening

Correcte bediening en goede feedback bij onze laatste aankoop !

geweldig

Super zaak super service. Geven ook echt goed advies over wat je mooi staat. Gewoon klasse.

Vleeshouwerijstraat 6

4524DA Sluis