Goede ervaring als klant, maar een waardeloze klantenservice

Gisteren (3 sept) een verschrikkelijke ervaring gehad met uw klantenservice. Deze man (Raoul) herhaalde constant de foute info en luisterde niet naar ons. Uiteindelijk verbrak hij de verbinding!!! Deze man is totaal ongeschikt om als klantenservice te werken. Direct daarna belden wij weer en kregen toen een andere man (van Sales) aan de lijn en deze persoon verdient een pluim. Hij luisterde naar ons en heeft ons perfect geholpen. Toen we daarna weer met Raoul werden verbonden wilde hij niet toegeven dat hij in het 1e gesprek fout zat. Zeer teleurstellend! Deze man leert dus niet van zijn fouten.... Wij moesten zo verstandig zijn om zelf de discussie af te breken die weer dreigde te escaleren. Nogmaals: deze man is totaal ongeschikt voor de klantenservice. Wij zijn 78 en 76 jaar en zoiets hebben wij nog NOOIT meegemaakt!

Nieuw 3 jarig contract afgesloten.

Middels een telefoon gesprek ( geen lange wachttijd overigens) heb ik met een goed gevoel een nieuw contract afgesloten. De medewerkster was zeer terzake kundig en liep met mij een 1, 2 en 3 jarig contract door inclusief de contractuele aspecten. Ik ben blij dat ik weer 3 jaar bij Budget Energie blijf.

Eindafrekening pas na 6 weken!!!

Altijd tevreden met budgetenergie maar nadat we toch overgingen moeten we 6 weken wachten op de eindafrekening! Normaal kregen we de jaarafrekening al na 3 dagen! Mag dit zo lang duren???

Slechte bereikbaarheid en trage of ontbrekende reactie op e-mails.

Het is na meerdere pogingen niet gelukt telefonisch contact te krijgen (wachttijdcmeer dan een half uur). Op diverse mails gericht aan klantenservice geen reactie gehad. Berichten van hen komen in spam terecht.

gewoon super wordt altijd goed en vriendelijk geholpen

mijn ervaringen zijn super goed je wordt ook altijd op de hoogte gehouden als er wat veranderd dus gewoon weg erg fijn en goed.

Super bedankt voor uw positieve review Hans! Met vriendelijke groeten, Het Budget Energie Webcare team.

Alles perfect geregeld

Als we iets vragen komt het goed.

Goedkoop

Reeds vele jaren bij Budget aangesloten en de volgende 3 jaar heb ik ook weer vast gezet.

Geweldig, duidelijk en overzichtelijk.

net een week bij Budget energie

ik ben net een week bij budget energie en alles lijkt top.

Duidelijke beantwoording van mijn vraag

Ik had een vraag inzake energie op twee adressen ivm verhuizing.. Antwoord en mogelijkheden waren naar tevredenheid beantwoord

Slecht meedenken

De mensen denken slecht mee met de klant en willen geen klanten behouden.

Good bedrijf

Gemakkelijke overstap

Zonder problemen is alles gladjes verlopen en dat voelt goed

Betrouwbare leverancier

Na drie jaar heb ik mijn kontrakt verlengd, omdat de prijzen oke zijn en de maandekijkse info goed is.

Hoop op goed aanbod voor volgende periode.

Jaarnota

Wat een klote bedrijf, die hun woorden niet die ze in een email over de jaarnota niet nakomen. Jullie zouden binnen 6 weken met een jaarnota komen, maar ik kan wachten tot ik een ons weeg. Je kunt 100 keer bellen, maar ze kunnen alleen maar vertellen dat je geduld moet hebben. Meer hebben ze niet te vertellen, wat een klantenservice.

Duidelijk en eenvoudig

Overzichtig goede uitleg en snelle reactie na een vraag

Tot nu toe oké.

Sinds een week ervaring met Budget Energie. Tot nu toe oké.

Top, alles snel online geregeld

Fijn dat je alles zo snel online kunt regelen.

Super bedankt voor jouw positieve review Nathalie! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goed, 1 puntje

Mijn naam is Buringa en niet Buuringa

Bedankt voor jouw positieve review Marije! Om jouw naam op de juiste manier in ons systeem te verwerken, vragen wij je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij passen dit graag voor je aan :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Transparant

Te kort lid , maar de eerste ervaringen zijn zonder meer positief.

Hartstikke bedankt voor jouw positieve review Henne! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goe

Goede onderbouwing van ijn verbruik

Zeer bedankt voor jouw positieve review Gerard! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

we zijn tevreden m.b.t. de overstap naar Budget Energie

Na `t faillissement van Fenor zijn we per 1-1-23 klant geworden bij jullie, dat proces is goed verlopen. We zijn momenteel ook tevreden naar de overstap van United Consumers naar Budget Energie. We hebben alle vertrouwen in Budget Energie

Super bedankt voor jouw positieve review en vertrouwen Harry! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Goede leverancier

Een minpuntje is het overzicht van het verbruik. Er wordt slechts één totaal overzicht per dag (24 uur) gegeven. Je kan niet zien wat je wat je energie verbruik in de loop van de dag of nacht is.

Bedankt voor jouw positieve review Peter! Met een dynamisch contract heb je wel inzicht in jouw verbruik per uur in onze app. Wellicht is dat een interessante optie voor jou :) Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Als de tijd bijna om is om het vast abonnement te verlengen krijgen wij van Butget Energie ruim van te voren bericht om het weer te verlengen.Jan

Zeer bedankt voor jouw positieve review Jan! Met vriendelijke groet, Budget Energie Webcare team.

Reguliersdwarsstraat 58

1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Energie

Hallo, wij zijn Budget Energie, onderdeel van Budget Thuis. Ruim één miljoen mensen krijgen stroom en gas van Budget Energie. Iedereen wil zoveel mogelijk besparen op zijn energierekening. Niet alleen door te verminderen op verbruik, want uiteindelijk is de goedkoopste energie, de energie die je niet verbruikt. Maar besparen wil je natuurlijk ook met een zo laag mogelijk tarief. Daarnaast biedt Budget Thuis producten die je als huishouden móet hebben. We bieden naast Budget Energie ook Budget Alles-in-1 (Internet, TV en Bellen) én Budget Mobiel (Sim Only). Allebei via het KPN-netwerk.